Nieuws van Symantec !

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Symantec onthult nieuwste virusremedie
Norton Antivirus 2004 moet kwaadaardige code eerder stoppen!

http://www.zdnet.be/news.cfm?id=29767
Dit belooft waarschijnlijk wel vooruitgang, ook niet slecht dat men voor een verminderd bedrag kan updaten naar deze nieuwe versie :!:
Afbeelding
Massachusetts
Plus Member
Plus Member

Bedankt voor het nieuws, maar ik denk dat ik wel kan redden met mijn Norton Antivirus 2002. Zo veel verschil zal het toch niet uitmaken. :wink:
Make a wish, make a move, make up your mind, you can choose.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Bwa, de 'grote' vernieuwing bij 2003 was dat het ook IM-programma's zoals Messenger en YIM kon scannen op virussen, maar met de komst van MSN 6, waarbij je zelf een virusscanner kan opgeven is die nood weer wat kleiner.
Wat ik wel merkte was dat NAV 2003 virii uit .dat-bestanden haalde van Kazaa, dus nog voor dat ze 'omgevormd' waren naar een bruikbaar formaat als bvb .exe , en dat is iets dat ik nooit heb zien gebeuren bij NAV 2002.
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Link naar symantec > Spam watcht
http://www.symantec.nl/region/nl/spamwatch_tip1.html
Zie punten een tot tien, voor beginners raadzaam eens te lezen.
Afbeelding
Massachusetts
Plus Member
Plus Member

Het heeft dan toch een meerwaarde, meon. Ik zal erover nadenken. :wink:
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Massachusetts schreef:Het heeft dan toch een meerwaarde, meon. Ik zal erover nadenken. :wink:
Dan zou ik wachten tot de versie 2004 uit is, die zou dan ook nog een spy-sweeper geïntegreerd hebben.
De vraag is of deze ook in het Nederlands zal beschikbaar zijn op korte termijn?
Mijn versie 2003 is pas begonnen in Juni 2003 en dus betaald voor een jaar? Maar zo kan men bezig blijven en om de haverklap vernieuwen!
Ik zal dus moeten wachten tot juni 2004 of upgraden en betalen, of zou Skynet er een mouw aanpassen :???: (optimist)
Afbeelding
Massachusetts
Plus Member
Plus Member

ja ik doelde eigenlijk op 2004, maar elke update heeft altijd wat nieuwe snufjes. :wink:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Indien je NIS van Skynet hebt, zal je alle jaren betalen voor een nieuwe nis versie. Dit is een soort abonnenement. Jij betaalt automatisch en Skynet stuurt automatisch het nieuwe schijfje... maw als je een NIS abo hebt bij Skynet zal je zowieso NIS2004 ontvangen (of nav2004).

Hmm die integratie van Spy-sweeper is wel iets wat ik wel wou.. dat miste ik nog.. :)

Yep dat files worden ook gescanned.. dat doen de meeste AV's niet... wat jammer is :)
I love it when a plan comes together!
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Bij de nieuwe versie Norton 2004 zal productactivering toegepast worden zoals bij de activering van WindowsXP.
Met deze stap wil Symantec voorkomen dat veel van hun software gekopieerd wordt. > zie link
http://www.zdnet.be/News.cfm?id=29836&mxp=27
Geen probleem voor de klanten van Skynet welke een gratis exemplaar krijgen bij ADSL Plus of een betaald exemplaar bij ADSL Go.(dit laatste op eigen aanvraag)
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 28 aug 2003, 21:34, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
Massachusetts
Plus Member
Plus Member

Dat is minder maar goed. Ze hebben het volste recht om dat te doen. Ik ben tevreden over mijn nav2002, dus voor mij maakt het dus niet uit. :wink:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Massachusetts,

In principe is die nav2002 ook maar 1j geldig eh.. tenzij je updates manueel download :)

Nuja, die activering.. dat is niet slecht. Maar als ze dat zouden doen, zou ik liever de prijs van NAV wat zien zakken. Dat is zo een immens belangrijk product geworden dat dat goedkoper zou moeten zijn, voor groter publiek legaal aantrekkelijk te zijn.

Duur houden en steeds meer mensen kopen het: is puur winst beogen.
I love it when a plan comes together!
Massachusetts
Plus Member
Plus Member

The Oddity, ik heb het vorig jaar nog geupdate. Ik doel op de update waarvoor je moet betalen. Dus dat zit wel goed. :-)
kryptonate
Member
Member

meon schreef: Wat ik wel merkte was dat NAV 2003 virii uit .dat-bestanden haalde van Kazaa, dus nog voor dat ze 'omgevormd' waren naar een bruikbaar formaat als bvb .exe , en dat is iets dat ik nooit heb zien gebeuren bij NAV 2002.

Ik wel :-D al vaak ghd dat hij de virussen herkent in .dat bestandjes nog voor ze klaar zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”