hoi, ik kom hier eens de waarheid achterhalen, ik heb sinds 30 oktober geen verbinding meer, heb al meerdere malen naar de helpdesk gebeld en daar krijg ik het antwoord dat ze bezig zijn met een upgrade en dat deze een week in beslag kan nemen??? ik ken niet zoveel van netwerken en zo maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze mij en dan waarschijnlijk nog heel wat andere mensen zomaar een week zonder internet kunnen zetten om een upgrade uit te voeren. De week is zelfs al gepasseerd maar bon, weet hier og iemand iets van of zijn die mannen aan het liegen tegen mij? is er werkeleijk een upgrade en kan die een week i beslag nemen en is het dan ormaal dat ik zolang zonder internet zit?
En hopelijk komt er nu geen realdsl medewerker zeggen dat ik het verkeerd begrepen heb want ik heb het upgradeverhaal nu al 7 dagen op rij gehoord. Behalve dit weekend want toen was realdsl niet aan het werk terwijl ik geen verbinding heb

( wie werkt nu op zondag he

)
btw, heb nog steeds geen internet, moet me behalpen bij mijn schoonouders lol