GPS Naviagatie systemen ervaring hier in België

Plaats reactie
kikker46
Pro Member
Pro Member

Welke ervaringen en met welk toestel ? Zijn er belgische sites waarbij ervaringen staan, mogen ook gemeld worden :p

Ik heb in Brussel meegemaakt dat een ingebouwde gps bij Opel geen Franse straten in zich had, en dus die fransmannen vroegen aan mij de vertaling van straten, ...

'k weet wel dat Test-Aankoop een laatste update gedaan heeft, maar die mensen kunnen nog niet eens het juiste type vermelden, hoe realistisch is dan die uitslag .... :s

Mvg,

Kikker
Hornet
Starter Plus
Starter Plus

kikker46 schreef:Welke ervaringen en met welk toestel ? Zijn er belgische sites waarbij ervaringen staan, mogen ook gemeld worden :p

Ik heb in Brussel meegemaakt dat een ingebouwde gps bij Opel geen Franse straten in zich had, en dus die fransmannen vroegen aan mij de vertaling van straten, ...

'k weet wel dat Test-Aankoop een laatste update gedaan heeft, maar die mensen kunnen nog niet eens het juiste type vermelden, hoe realistisch is dan die uitslag .... :s

Mvg,

Kikker

http://forum.gps.nl/
http://www.gpscenter.be/forum/
Hopelijks heb je er iets aan..... :-)
Geef Buzze!!!
Styno
Elite Poster
Elite Poster

Van een PDA met Tomtom ben ik zeer tevreden. Wel zorgen voor genoeg 'juice' qua mhz en ram.
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
kikker46
Pro Member
Pro Member

Okay, thx al ;).

Mijn keuze ligt momenteel tussen de TomTom GO 710 ofwel de Sony NV-U70T of halfafgeschreven ViaMichelin X-980T. Maar de ViaMichelin is precies met een penneke dus die valt af, die miserie wil ik niet. 'k heb ook geen idee wat het verschil is tussen die kaarten eigenlijk en welke kaarten ge het best kunt vertrouwen. Welke sturen u op een industrieterrein of welke niet of hebben ze allemaal zo van die fouten ?

Mvg,

Kikker46
Laatst gewijzigd door kikker46 07 nov 2006, 01:27, in totaal 1 gewijzigd.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

De Tomtom 710 (die binnenkort daalt in prijs) heeft geen gratis TMC en de Sony heeft idt wel!
Koerskemel
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 1 keer

Ik heb een pda hp ipaq 2210 en een draadloze gps ontvanger TomTom Navigator 2 en ben er tevreden over. Ik bezit em al van in 2003 dus het is eigenlijk al oud en voorbijgestreeft. Als je een gps koopt, dan raad ik je aan een pda met draadloze gps ontvanger te kopen, dan kan je de pda ook voor andere dingen gebruiken.

Bij mij zijn de pda en de ontvanger apart maar er bestaan er ook waarin het ingebouwd zit. Op mijn pda heb geen wifi :-( dat is eigenlijk het enige spijtige.

Koerskemel,
regeri
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 2 keer

Kheb zelf de Mio A701,gps/phone incl TAMTAM 5.21.
Werkt super is lekker compact en bevat een ingebouwde gps.
http://www.pdashop.be/product/20041/mio-a701-nl.html :lol:
Live life to the Max
Koerskemel
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 1 keer

Ah bij jou draait er windows mobile op, ik zit nog opgescheept met windows pocket pc :-(

Koerskemel,
metal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Ik heb de ouden mio 269+ nog met miomap derop. Ik ben daar zeer tevreden van. Zeker grafish vind ik hem beter alleen spijtig dat de routeberekening wa trager is dan tomtom maar da zou opgelost zijn in de nieuwe versie. TMC is ook gratis bij miomap mits het bijkopen van een antenneke (dacht rond de 60€). vroeger was ik grote fan van tomtom maar sinds ik mijne mio heb echt wel voorstander van miomap.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”