Pagina 1 van 2

adsl valt uit elke 8 minuten (philips router)

Geplaatst: 31 okt 2006, 23:19
door orion
Hallo,


Sinds vorige week hebben we hier thuis een nieuwe Philips router omdat de vorige gewoon niet meer aangezet kon worden.
Alles leek goed te gaan totdat ongeveer om de 8 minuten het tweede lampje (van adsl) uit ging, gevolgd door het derde. Na ongeveer een halve minuut werkt de verbinding echter terug normaal.
Als ik de Security Log bekijk, staat er elke (ongeveer) 8 minuten 'ADSL Down!' en 20 seconden later ADSL Up!.
Wanneer we echter de oude modem (adsl go denk ik, de groene platte modem) gebruiken, is er geen probleem en is de verbinding constant.

Ik ben pas terug van op kot, ik had aan mijn broer gevraagd om naar Belgacom te bellen maar hij heeft dit niet gedaan wegens te lui.


Ik heb over dit probleem reeds een gelijkaardig topic gelezen in dit forum, maar veel begrijp ik er niet van.

Kan iemand me uitleggen wat hier het probleem is, en hoe ik dit eventueel kan oplossen? Ik ga donderdag zelf naar Belgacom bellen, want morgen (1 november) zal daar allicht niet veel gewerkt worden, ben trouwens de ganse dag weg morgen.


Alvast bedankt voor het lezen en de eventuele oplossingen,

Yves

Re: adsl valt uit elke 8 minuten (philips router)

Geplaatst: 01 nov 2006, 21:01
door Patje
orion schreef:Hallo,


Sinds vorige week hebben we hier thuis een nieuwe Philips router omdat de vorige gewoon niet meer aangezet kon worden.
Alles leek goed te gaan totdat ongeveer om de 8 minuten het tweede lampje (van adsl) uit ging, gevolgd door het derde. Na ongeveer een halve minuut werkt de verbinding echter terug normaal.
Als ik de Security Log bekijk, staat er elke (ongeveer) 8 minuten 'ADSL Down!' en 20 seconden later ADSL Up!.
Wanneer we echter de oude modem (adsl go denk ik, de groene platte modem) gebruiken, is er geen probleem en is de verbinding constant.

Ik ben pas terug van op kot, ik had aan mijn broer gevraagd om naar Belgacom te bellen maar hij heeft dit niet gedaan wegens te lui.


Ik heb over dit probleem reeds een gelijkaardig topic gelezen in dit forum, maar veel begrijp ik er niet van.

Kan iemand me uitleggen wat hier het probleem is, en hoe ik dit eventueel kan oplossen? Ik ga donderdag zelf naar Belgacom bellen, want morgen (1 november) zal daar allicht niet veel gewerkt worden, ben trouwens de ganse dag weg morgen.


Alvast bedankt voor het lezen en de eventuele oplossingen,

Yves

Dit komt omdat op uw router de firmware 0.40 ofzo staat, als je geen BTV hebt moet je best terug gaan naar de winkel en vragen om die om te ruilen met een oudere versie met firmware 0.34 of 0.36
die 0.40 probeert te connecten met adsl2 en op sommige lijnen zorgt deze voor problemen.
U kan ook uw probleem kwijt op tel 0800 22312

groeten

Geplaatst: 02 nov 2006, 17:29
door orion
Ik heb deze namiddag naar de helpdesk gebeld, vriendelijke mens aan de telefoon gekregen die me vertelde naar de Belgacom winkel te gaan en de router om te ruilen.

In de Belgacom winkel deed ik mijn verhaal, ik vertelde de dame aan de desk dat het waarschijnlijk te maken had met de firmware en ik vroeg een oudere versie (dus niet degene met 0.40a8 firmware). Zij begreep er echter niks van en zei dat dit wel zou werken; het was immers het laaste nieuwe model en ze hadden geen oudere versies meer.

Thuis aangekomen router gecheckt en zoals verwacht blijft het probleem gewoon bestaan, elke 8 minuten valt het signaal weg.

Ik ga morgen gewoon nog eens terug bellen naar Belgacom en vragen of ze een technieker kunnen sturen, want van deze bureaucratische zever krijg ik het serieus op mijn heupen. Ik vraag mij af of ze in de Belgacom winkels eigenlijk iemand hebben die meer kan dan gegevens in een computer intypen en gewoon een nieuwe doos meegeven zonder het probleem op te lossen.

Geplaatst: 02 nov 2006, 19:24
door Blue-Sky
Dat is de juiste beslissing, vooropgesteld die technieker kan nog een ouder model op de kop tikken.
(of hij heeft een andere oplossing, zonder je actuele modem om te wisselen)


Ook ik had daar 'n probleem door 'n defecte Eicon USB modem.

Na ingebruikname van een andere modem (Thomson Speedtouch 530)
Is actueel aangesloten via Ethernet, sindsdien geen uitval meer gehad.
Heb destijds een technieker van BGC laten thuiskomen, welke die Speedtouch bij had en direct geïnstalleerd heeft.
Rekening van de nieuwe modem ca. 8 dagen later bekomen en geen werkuur aangerekend door de technieker.
(om de eenvoudige reden dat vorige Eicon USB wel degelijk de oorzaak was)


Destijds was deze modem te krijgen zie deze link
Zoals Patje al schreef, heb je een modem nodig zonder die Belgacom TV firmware.

Geplaatst: 02 nov 2006, 21:02
door Goendi
Staat u firewall af?

Geplaatst: 02 nov 2006, 21:29
door Patje
Goendi schreef:Staat u firewall af?

dit heeft niks met de firewall te maken hoor, op forum van BC staan er nog zo gevallen met modems die om de 8 minuten verbreken, oplossing staat erbij dat het komt door die firmware 0.40

PS @orion toevallig niet zelf es geprobeerd om de firmware 0.36 te installeren? ik weet niet of het zou lukken ....
de firmware 0.36a versie kan je hier downloaden:

http://statistic.belgacom.net/tag.html? ... 36a_15.bin

mvg

Geplaatst: 02 nov 2006, 21:47
door Goendi
Die Philips modems hebben wel degelijk een 'firewall' functie. Het is algemeen bekend dat die wel eens lastig durft te doen... Kan opgelost worden door reset vd modem.

Ik zeg niet dat dat zeker de oplossing biedt, maar het is het proberen waard...

Geplaatst: 02 nov 2006, 21:53
door Patje
Goendi schreef:Die Philips modems hebben wel degelijk een 'firewall' functie. Het is algemeen bekend dat die wel eens lastig durft te doen... Kan opgelost worden door reset vd modem.

Ik zeg niet dat dat zeker de oplossing biedt, maar het is het proberen waard...

ja ik weet dat die een firewall functie hebben, ik gebruik ook deze philips modem/router bij mij staat die firewall uit van de modem en gebruik een andere firewall op pc :-)

Afbeelding

Geplaatst: 03 nov 2006, 00:52
door crapiecorn
patje schreef:
Goendi schreef:Die Philips modems hebben wel degelijk een 'firewall' functie. Het is algemeen bekend dat die wel eens lastig durft te doen... Kan opgelost worden door reset vd modem.

Ik zeg niet dat dat zeker de oplossing biedt, maar het is het proberen waard...

ja ik weet dat die een firewall functie hebben, ik gebruik ook deze philips modem/router bij mij staat die firewall uit van de modem en gebruik een andere firewall op pc :-)

Afbeelding

Bwa ik zou toch eerder voor de omgekeerde oplossing gaan.

Geplaatst: 12 dec 2006, 20:11
door hunter
Ik heb ook dezelfde router gekocht en heb juist het zelfde probleem ook een uitval na ongeveer 8 minuten.
Graag een oplossing
Grtjs hunter

Geplaatst: 12 dec 2006, 20:20
door Limburg
hunter schreef:Ik heb ook dezelfde router gekocht en heb juist het zelfde probleem ook een uitval na ongeveer 8 minuten.
Graag een oplossing
Grtjs hunter


patje schreef:[Dit komt omdat op uw router de firmware 0.40 ofzo staat, als je geen BTV hebt moet je best terug gaan naar de winkel en vragen om die om te ruilen met een oudere versie met firmware 0.34 of 0.36
die 0.40 probeert te connecten met adsl2 en op sommige lijnen zorgt deze voor problemen.
U kan ook uw probleem kwijt op tel 0800 22312


zie ook http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... ht=#136483
(dit was jouw thread met een antwoord van vandaag)[/quote]

Geplaatst: 13 dec 2006, 11:03
door kwaksalver
Wel ik had exact hetzelfde probleem. Ik heb naar de storingslijn van belgacom gebeld 0800/22.702 en heb een ticketnummer gekregen om men modem in te ruilen tegen een modem met oudere firmware. Alles werkt nu perfect.

Geplaatst: 13 dec 2006, 14:42
door AeroFury
kheb zelfde probleem maar met een router met oude firmware (0.36a)

Geplaatst: 16 dec 2006, 20:48
door Joris84
Probeer eens andere firmware:

Voor BGCTV: 0.42
anders kan je de firmware van philips gebruiken. Ik gebruik zelf de 0.46 van philips, werkt prima.

Ik heb ze alletwee onlinegezet

Let wel op, upgrade firmware is op eigen risico ;)

Geplaatst: 16 dec 2006, 21:50
door Patje
AeroFury schreef:kheb zelfde probleem maar met een router met oude firmware (0.36a)
het is ook te zien hoe ver u van een centrale zit...

Geplaatst: 17 dec 2006, 13:12
door hunter
Ik heb allerlei oplossingen geprobeert ( Instellingen aanpassen, via de tele2( en belgacom) helpdesk enz. )
Blijkt dat de firmwhere van belgacom opgedate is naar versie 40.0 en deze niet meer terug gebracht kan worden;deze zou de oorzaak zijn van alle problemen.Ik woon in hoboken en hier zou belgacom tv niet kunnen gebruikt worden,is dit de oorzaak?Ik ben terug naar de belgacom winkel geweest en heb mijn geld terug gekregen.Ik heb nu een Belkin Router (99.99 € )gekocht bij mediamarkt en alles werkt nu perfect.

Grtjs Hunter

Geplaatst: 17 dec 2006, 13:28
door svenska
De oplossing is: als je hem koopt, niet updaten, direct overzetten op deze firmware (is van de SNA6500, en werkt perfect op de SNA6600)

Heb zelf ook de fout gemaakt door heb te updaten naar 0.40, en nu is het onomkeerbaar.

Maar bij mijn vriendin haar router kon het nog wel (vorige week gaan halen bij BGC)

In mijn geval is het geen ramp dat ik 0.40 heb, want BGC TV is hier beschikbaar en ondervind geen hinder.

Geplaatst: 28 apr 2007, 22:10
door Sneakytje
Ik gebruik sinds een maand deze router ook en nog geen problemen, tot vorige week.. elke dag valt de verbinding meermaals weg kort na elkaar en dan weer voor langere tijd goed, ik denk niet dat er echt een bepaalde tijd tussen zit. De firmware die er standaard opzit nu is 0.42. Maar ik zie hier een post met een link met updates van Philips zelf en daar staat al een versie 0.46 en 0.54 bij. Zou ik dan updaten naar 0.46 (of 0.54) of zou mijn probleem elders liggen aangezien ik tot vorige week nooit last had.

Geplaatst: 28 apr 2007, 23:37
door Patje
Sneakytje schreef:Ik gebruik sinds een maand deze router ook en nog geen problemen, tot vorige week.. elke dag valt de verbinding meermaals weg kort na elkaar en dan weer voor langere tijd goed, ik denk niet dat er echt een bepaalde tijd tussen zit. De firmware die er standaard opzit nu is 0.42. Maar ik zie hier een post met een link met updates van Philips zelf en daar staat al een versie 0.46 en 0.54 bij. Zou ik dan updaten naar 0.46 (of 0.54) of zou mijn probleem elders liggen aangezien ik tot vorige week nooit last had.

op de belgacom site staat een update voor de 0.42->0.51
http://statistic.belgacom.net/tag.html? ... ty0-51.exe

een update is in het algemeen altijd aangeraden

http://selfcare.belgacom.net/private-in ... lt-nl.html

of anders probeer je de originele philips firmware
of dit alles een verbetering of oplossing zal bieden voor jou probleem, kan je best even uit testen
greetz

Geplaatst: 29 apr 2007, 10:40
door Sneakytje
argh, ik probeer nu die versie 0,54 te installeren, maar dat zit in een zip file. Daarin zit dan een bestandje dat een bin-file is. Maar ik weet niet hoe ik dat moet openen of installeren :? de handleidingen van zowel de bc site als philips site helpen mij niet. :-(
Afbeelding

Geplaatst: 29 apr 2007, 10:51
door Patje
Sneakytje schreef:argh, ik probeer nu die versie 0,54 te installeren, maar dat zit in een zip file. Daarin zit dan een bestandje dat een bin-file is. Maar ik weet niet hoe ik dat moet openen of installeren :? de handleidingen van zowel de bc site als philips site helpen mij niet. :-(

die bin.file sla je op in een map uw documenten
da ga je naar configuratie pagina op uw browser 192.168.1.1
advanced settings
maintenance kies daar voor firmware upgrade, bladeren naar de map waar je die die bin file hebt opgeslagen
opgelet als je de philips herstart moet je dan de 192.168.2.1 gebruiken

Geplaatst: 29 apr 2007, 11:27
door Sneakytje
File Verification failed :bang:
ik ga het straks nog eens proberen op de desktop mss dat het hier niet lukt omdat dit met Vista is. Hopelijk lukt het daar wel.

==> lukt dus niet :-(

Geplaatst: 29 apr 2007, 18:27
door Joris84
Persoonlijk heb ik heel goeie ervaringen met de smc v0.53 firmware. Draait al verschillende maanden zonder ook maar 1 keer te herstarten of synchroverlies te geven (wat voordien niet waar was).

Dus ik zou u aanraden van ook die een keer te proberen.

Om voorbij die "file verification failed" te geraken, moet je eerst Philips firmware 0.43 installeren (link) en nadien uw gewenste firmware bv smc 0.53 (link)

Andere versies heb ik ook online staan: link
Uiteraard alleen te gebruiken indien geen BelgacomTV! En ook in gedacht houden dat uw ipadres verandert.

Geplaatst: 29 apr 2007, 20:06
door Sneakytje
pff zoveel verschillende versies, nie moeilijk dat mensen daar problemen mee hebben, ik heb die router eens gereboot ondertussen, voorlopig lukt dit nogwel. Maar straks of morgen toch nog eens proberen updaten. Alvast bedankt voor de hulp allemaal.

Geplaatst: 30 apr 2007, 10:54
door DarthDavy
Man man man, ik gebruik sinds een halve week ook deze router. Tot nu toe nog geen problemen, behalve toen ik vrijdagavond thuiskwam en zag dat het XDSL lichtje en het online lichtje uit waren.

Even naar de router zijn ip gesurfed en op het knopje connect geklikt en het probleem was opgelost. Ik ga vanavond ook maar es kijken welke firmware er op staat.

Niet dat ik ga updaten (don't try to fix what's not broken), maar dan ben ik tenminste voorbereid mochten er problemen opduiken.

Alhoewel, geen problemen, da's ook nie echt waar: ik kan perfect online met m'n PC en via het draadloze netwerk met m'n werklaptop en de laptop van m'n vriendin, maar m'n Nintendo DS weigert online te gaan met die router, maar daar ga ik ook niet een al te groot issue van maken.

Geplaatst: 30 apr 2007, 18:22
door Sneakytje
gisteren had ik met succes die versie 0.43 en 0.54 geinstalleerd, maar mijn probleem: adsl valt altijd uit, was daarmee niet opgelost. Vandemorgen nog eens een andere versie geinstalleerd: had niet goed gekeken blijkbaar van een andere philips modem, dus konk geen kant meer op.
Belgacom helpdesk gebeld mijn uitleg gedaan, kwam eropneer dat ze geen support bieden omdat die firmware niet van hun site kwam. Enige oplossing: terug naar de winkel met de modem (em kwam van de colruyt) en vrijdag heb ik een nieuwe. Ondertussen mijn ouden terug geinstalleerd :-D
Hopelijk met mijn nieuwen dat adsl niet meer uitvalt, in elk geval ik ga niet meer proberen updaten :lol:

Geplaatst: 02 mei 2007, 19:10
door Patje
Sneakytje schreef:gisteren had ik met succes die versie 0.43 en 0.54 geinstalleerd, maar mijn probleem: adsl valt altijd uit, was daarmee niet opgelost. Vandemorgen nog eens een andere versie geinstalleerd: had niet goed gekeken blijkbaar van een andere philips modem, dus konk geen kant meer op.
Belgacom helpdesk gebeld mijn uitleg gedaan, kwam eropneer dat ze geen support bieden omdat die firmware niet van hun site kwam. Enige oplossing: terug naar de winkel met de modem (em kwam van de colruyt) en vrijdag heb ik een nieuwe. Ondertussen mijn ouden terug geinstalleerd :-D
Hopelijk met mijn nieuwen dat adsl niet meer uitvalt, in elk geval ik ga niet meer proberen updaten :lol:

als je adsl nog uitvalt met die updates dan ligt het probleem niet bij de modem router (mogelijk zit je te ver van centrale of uw lijn staat ergens op fastprofiel, dat kan soms al es flippen)
bel eens voor een lijntest op het gratis nr 0800 22312

Geplaatst: 03 mei 2007, 01:34
door Kabukijo
Joris84 schreef:Persoonlijk heb ik heel goeie ervaringen met de smc v0.53 firmware. Draait al verschillende maanden zonder ook maar 1 keer te herstarten of synchroverlies te geven (wat voordien niet waar was).

Dus ik zou u aanraden van ook die een keer te proberen.

Om voorbij die "file verification failed" te geraken, moet je eerst Philips firmware 0.43 installeren (link) en nadien uw gewenste firmware bv smc 0.53 (link)

Andere versies heb ik ook online staan: link
Uiteraard alleen te gebruiken indien geen BelgacomTV! En ook in gedacht houden dat uw ipadres verandert.



Mijn Bovenste Beste joris,

Heel ERG bedankt :worship: voor de links die mij heeft geleid naar die toch moeilijk te vinden originele firmware 43 van philips. Het heeft mij ENORM geholpen!! Ik had namelijk hetzelfde probleem als sommige onder ons hier hebbben ervaren. Pas na een anderhalve maand sinds ik ben overgestapt van Belgacom skynet (Met hun Belachelijke data limieten) naar dommel kreeg ik ook intternet connectie problemen, om de haverklap viel mijn verbinding weg. Ik dacht lap, daar heb je het al. Het heeft bijna 2 maand goed gegaan met die provider. Helemaal niet praktish als je op dat moment 1 of meerdere p2p programmas gebruikt die bovendien juist op dat moment een goede download snelheid hebben behaald :evil: . Maar mijn verdenkingen waren onterecht, wel...toch wat de keuze van mijn nieuwe provider betreft. En ja hoor, naar mijn huidige provider gebeld die op hun beurt belgacom op de hoogte hebben gebracht van dit problematic vermits mijn telefoon lijn nog altijd bij belgacom geregistreert staat. En toen ik een telefoontje kreeg van belgacom brussel werd het mij allemaal duidelijk , dat het degelijk wel de oorzaak is van die gemodificeerde firmwares belgacom op die philips routers zet speciaal voor digitaal tv gebruikers. Want ik vroeg hem waarom ik uitgerekend een anderhalf maand later pas problemen begon te krijgen met mijn connectie en niet eerder en ik kreeg te horen dat ze onlangs een zogenaamde server update hebben gedaan voor digitaal tv gebruikers en dat dit de oorzaak van mijn probleem mogelijk kon zijn. Ik had zoiets van "CONSPARICY THEORY" :evil: die dacht mij te gebruiken als speelbal tussen mijn huidige provider en hen om mij terug te winnen zie je. Toen ik hem vriendelijke bedankte voor zijn diensten en hem zei dat ik het ondertussen zelf had opgelost lachte hij maar heel :mrgreen: groentjes snap je. Ook wanneer ik hem zei dat het een hele opgave was om een originele firmware te vinden van die modem sna 6500 - 6600 in kwestie zei hij heel neerbuigend "ik weet het" met een grote glimlach. Dus, als je het mij vraagt zit er daar een VRESELIjK BONAFIDE GEURTJE aan, aan heel die problematic.

Dus bij deze joris een Staande OVATIE voor uw bijdrage :wink:

Trouwens, ik zou welleens graag willen weten joris hoe je eigenlijk aan die originele firmwares bent geraakt?? Onsite philips vindt ik niets terug noch van de sna6500 noch van de 6600 model :???:

Nogmaals heel erg bedankt, daarmee zijn all mijn connectie problemen van de baan :banana:

Admins , dat zou een STICKY plaatsje moeten krijgen

Mvg kabukijo,

Geplaatst: 03 mei 2007, 11:36
door DarthDavy
Ok, ik heb dan maar ook effe snel al die firmware versies op m'n HD gezet. Ik heb nog geen problemen met m'n Philips router, maar ik zit dan ook nog maar 14 dagen bij Dommel.

Don't fix what ain't broken, maar het moment dat ik problemen krijg, hoop ik toch om klaar te zijn om het te bevechten.

Geplaatst: 03 mei 2007, 12:16
door ljd
Philips SNB 6500 Versie2.00

http://tweakers.net/meuktracker/15351/P ... -2.00.html

Werkt niet op alle versie , je moet maar enes lezen

alles met een S van philips

http://www.p4c.philips.com/files/s/

Geplaatst: 04 mei 2007, 03:44
door Kabukijo
ljd schreef:Philips SNB 6500 Versie2.00

http://tweakers.net/meuktracker/15351/P ... -2.00.html

Werkt niet op alle versie , je moet maar enes lezen

alles met een S van philips

http://www.p4c.philips.com/files/s/



Jd,

Die router vondt ik ook altijd terug onsite philips. Maar ik vond het verdacht gevaarlijk om die firmware updates van die toestel uit te proberen! Hier en daar zie ik grote verschillen qua uiterlijk. Trouwens wat bedoel je met werkt niet op alle versies maar toch well op allemaal de S series? S = SNAxxxx toch! Hoe dan ook mij zie je niet meer van firmware veranderen nu net alles goed gaat. Het is zoals Darthdavy het al heeft aangehaald "if it aint broke dont fix it".

DarthDavy schreef:Don't fix what ain't broken, maar het moment dat ik problemen krijg, hoop ik toch om klaar te zijn om het te bevechten.


Eerst dan de firmwares van je HD naar je modem plaatsen als je begrijp wat ik bedoel en zien of er nog problemen voordoen vooraleer je iemand wil bekampen. Als het dan nog niet werkt, well dan kunnen we misschien nog eens een onderonsje :cop: houden.... nou ja of bekvechten :lol: om het met jou woorden te zeggen. Ik ben maar een 1,73 meter 115 Kg zware west vlaamse lelijkerd hahahah

Mvg kabster,

Geplaatst: 04 mei 2007, 11:31
door DarthDavy
Euhm... Ik bedoelde figuurlijk vechten met de firmware van mijn modem.

Geplaatst: 05 mei 2007, 19:35
door Kabukijo
DarthDavy schreef:Euhm... Ik bedoelde figuurlijk vechten met de firmware van mijn modem.



:lol: ik had het nog gedacht hahaha. Wel, bij deze trek ik me nederig :worship: terug uit het gevecht (figuurlijk) :lol2:

Tjah, tegenwoordig beginnen ze een flame wars op forums voor een scheet in een fles zie je :roll: Vandaar dat ik maar sporadis nu en dan mijn mening kom geven op forums.


mvg kabster,

p.s: het was trouwens ook als grap bedoelt.

Geplaatst: 10 mei 2007, 13:08
door kindtje
Kabukijo schreef: Dus, als je het mij vraagt zit er daar een VRESELIjK BONAFIDE GEURTJE aan, aan heel die problematic.

Ik ruik nochtans graag bonafide geurtjes (wie niet).
ALs je moeilijke woorden gebruikt altijd zorgen dat je de juiste gebruikt.
Malafide

Geplaatst: 21 mei 2007, 03:38
door Kabukijo
kindtje schreef:Ik ruik nochtans graag bonafide geurtjes (wie niet).
ALs je moeilijke woorden gebruikt altijd zorgen dat je de juiste gebruikt.
Malafide


kindtje toch,

Ik denk dat dit juist jou petje te boven gaat.
Bonafide is per defenitie = ter goeder trouw = BC handelde niet ter goeder trouw volgens mij (in mijn geval)
Malafide is net iets een te groot woord om mijn situatie te beschrijven!!
Zoek het maar eens op in de dikke van dale vooraleer je mij corigeert.



mvg kabster,

Geplaatst: 09 jun 2007, 21:02
door kindtje
Kabukijo schreef:
kindtje schreef:Ik ruik nochtans graag bonafide geurtjes (wie niet).
ALs je moeilijke woorden gebruikt altijd zorgen dat je de juiste gebruikt.
Malafide


kindtje toch,

Ik denk dat dit juist jou petje te boven gaat.
Bonafide is per defenitie = ter goeder trouw = BC handelde niet ter goeder trouw volgens mij (in mijn geval)
Malafide is net iets een te groot woord om mijn situatie te beschrijven!!
Zoek het maar eens op in de dikke van dale vooraleer je mij corigeert.



mvg kabster,

Mijn petje gaat het echt niet te boven hoor.
JE zegt zelf dat BC niet ter goeder trouw handelde: dus had je malafide moeten gebruiken. Bonafide betekent betrouwbaar.
De rest van je post staat ook vol fouten, maar daar begin ik zelfs niet aan.
Btw: jou=jouwwwwwwwwww, zoek het maar eens op in je vandale.
En laten we nu de semantische discussie sluiten.[/img]

Geplaatst: 14 jun 2007, 13:40
door Kabukijo
kindtje schreef:
Mijn petje gaat het echt niet te boven hoor.
JE zegt zelf dat BC niet ter goeder trouw handelde: dus had je malafide moeten gebruiken. Bonafide betekent betrouwbaar.
De rest van je post staat ook vol fouten, maar daar begin ik zelfs niet aan.
Btw: jou=jouwwwwwwwwww, zoek het maar eens op in je vandale.
En laten we nu de semantische discussie sluiten.[/img]



Kindje kindje kindTje toch,


Zielig dat je mijn spelfouten moet aanspreken die eigenlijk volledig naast de kwestie is om toch het laatste woord te hebben om nietemin terug uiteindelijk je ongelijk te bewijzen.
En neen ik had dus dan toch niet het woord malafide in de plaats moeten gebruiken voor de éénvoudige reden dat (en nogmaals voor de hardleerse kindjes zoals kindTje hahahah) malafide= wantrouwig dus ook voor een groot stuk gepaard gaat met kwaad opzet snappie. Terwijl het een stom nalatigheid kan zijn door iemand van hen. Spreek in het vervolg a.u.b voor jezelf als je het woord "Malafide" ABSOLUUT moet gebruiken ok. Of nog beter, breek er je hoofd niet meer over en ga toch met je vriendjes spelen van uw leeftijd kindTje hahaha
Trouwens ik zou maar al te graag dit "semantische discussie" sluiten op voorwaarden dat je de semiotiek ervan niet in verwarring brengt in het vervolg


gr kabster,


p.s: Ik ben niet aanspraakelijk voor eventueele spellLLlffoutem

:lol: hahahahah :lol:

Geplaatst: 17 sep 2007, 14:55
door wasda
Joris84 schreef:firmware bv smc 0.53 (link)



HELLLP :eek: !!!!! Ik opwaarder mijn filipje en daarna vraagt ie om een passwoord :eek: !!!????? Wat krijgen we nu inneens, ik had geen passwoord staan op mijn vorige configuratie!!!!!??? :evil: Zoals de quote misschien doet vermoeden, het gaat hem om de SMC 0.53 firmware!!!


groetjes,

wasda,

Geplaatst: 17 sep 2007, 15:33
door whacker
DarthDavy: DS gaat bij mij ook niet. Het "probleem" is dat de DS geen WPA ondersteunt, enkel WEP. Ik gebruik geen WEP dus spijtig genoeg gaat mijn DS niet online.

Geplaatst: 18 sep 2007, 15:14
door DarthDavy
whacker schreef:DarthDavy: DS gaat bij mij ook niet. Het "probleem" is dat de DS geen WPA ondersteunt, enkel WEP. Ik gebruik geen WEP dus spijtig genoeg gaat mijn DS niet online.


Ik gebruik WEP en geen WPA. Maar ik heb het al lang opgegeven (check the dates man!!!) en een Nintendo WiFi USB adapterke gekocht dat ik in mijn PC plug als ik online wil gaan met m'n DS.