Beste,
weet iemand waar ik een nederlandstalige handleiding kan downloaden van de canon eos 400?
alvast bedankt voor de hulp
... vind niks op google
canon EOS 400D nederlandstalige handleiding?
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Zat die niet bij de camera zelf? Of heb je de europe edition?memyselfandi schreef:Beste,
weet iemand waar ik een nederlandstalige handleiding kan downloaden van de canon eos 400?
... vind niks op google
Na zoeken vind ik dit hier en daar is enkel sprake van de Duitstalige handleiding.
En deze via Babel Fish - Altavista vertalen vooropgesteld die tekst is niet te lang.
Erratum: Duits naar Nederlands kan je niet kiezen merk ik, dan maar naar Engels zeker?
Wat je voorlopig kunt doen, is de tekst van die Duitse handleiding kopieren.Duitse handleiding
Deze camera wordt met een Duitse handleiding geleverd, maar beschikt over een Nederlandstalig menu.
En deze via Babel Fish - Altavista vertalen vooropgesteld die tekst is niet te lang.
Erratum: Duits naar Nederlands kan je niet kiezen merk ik, dan maar naar Engels zeker?
-
- Plus Member
ja er zat een handleiding bij DUITSTALIG lol ebay 
hopelijk is die handleiding toch beschikbaar...

hopelijk is die handleiding toch beschikbaar...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 16 keer
Bij Canon kan je de handleiding in het Nederlands wel bestellen aan de woekerprijs van 30 euro...
De 400 is wel een vrij populair model, dus met een beetje geluk kan je met Google wel vinden wat je zoekt
Vorig jaar heb ik voor mijn fotocamera ook een PDF gevonden. Hoe alleszins de Australische website in de gaten voor een Engelstalige handleiding (http://www.canon.com.au/), momenteel staat deze van de 400D nog niet online.
Ik heb onlangs een videocamera gekocht en heb bewust niet voor een Canon gekozen. Andere fabrikanten doen niet zo moeilijk over 'grijze' import en leveren de handleidingen gratis op hun website in PDF.

De 400 is wel een vrij populair model, dus met een beetje geluk kan je met Google wel vinden wat je zoekt

Ik heb onlangs een videocamera gekocht en heb bewust niet voor een Canon gekozen. Andere fabrikanten doen niet zo moeilijk over 'grijze' import en leveren de handleidingen gratis op hun website in PDF.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
als je je toestel niet in de benelux koopt - dan is de kans dat je er een nederlandse handleiding bijkrijgt nogal klein.Debruineo schreef:Bij m'n Nikon kreeg ik gewoon een Nederlandstalige handleiding.. zo gek?
Dat is ook de reden dat canon geld vraagt voor de manuals; om parallelimport en aankopen in het buiteland te ontmoedigen.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Hij gaf niet aan dat het van buiten de benelux komtFlashBlue schreef:als je je toestel niet in de benelux koopt - dan is de kans dat je er een nederlandse handleiding bijkrijgt nogal klein.Debruineo schreef:Bij m'n Nikon kreeg ik gewoon een Nederlandstalige handleiding.. zo gek?
Dat is ook de reden dat canon geld vraagt voor de manuals; om parallelimport en aankopen in het buiteland te ontmoedigen.

-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Hij gaf dat idd niet letterlijk aan, maar wel dat er een duitstalige bijzat en dat het toestel van ebay kwamDebruineo schreef: Hij gaf niet aan dat het van buiten de benelux komt. Nogal weinig reactie van de TS trouwens.

-
- Elite Poster
- Contacteer:
Oeps, post overgeslagenFlashBlue schreef:Hij gaf dat idd niet letterlijk aan, maar wel dat er een duitstalige bijzat en dat het toestel van ebay kwamDebruineo schreef: Hij gaf niet aan dat het van buiten de benelux komt. Nogal weinig reactie van de TS trouwens.
Dus het vermoede dat het een buitenlands toestel betreft is dan wel terecht imho

Manual toch gevonden op een site van canon.. Wel Engelstalig. Het is toch al beter dan Duits?

Linkje te volgen, klik op "Product / Software Manuals".
De "EOSDRXTi400DIM-EN.pdf" is het

-
- Premium Member
ik heb mijn canon in Duitsland gekocht en daar zaten 4 manuals bij in evenveel verschillende talen, waaronder Nederlands. Dik tevreden dus. Zeker omdat mijn normale leverancier het enkel kon leveren met een Duitse manual en voor een duurdere prijs ( door de btw uiteraard)... Over een omgekeerde wereld gesproken