Hallo,
Ik heb sinds 2 weken edpnet hier, en ben zeer tevreden over de snelheid enzo. Ook de opvolging van de bestelling en oplevering verliep vlot.
Maar nu heb ik al sinds het begin een probleem met mijn verbinding.
Alles werkt perfect, tot ik plots na bv 20u disconnect, mijn modem verbind direct opnieuw, en internet werkt weer, maar hij disconnect soms wel 5 keer in 10min. En dit blijft ie doen, soms werkt het dan wel weer 15min zonder disconnect ofzo, maar toch niet echt stabiel.
Maar als ik modem herstart, dan werkt alles weer perfect, en dit voor meestal meer dan 15u !!
Is dit een probleem met mijn modem ? (D-Link 320T) of zou dit een probleem zijn met mijn verbinding ? of met mijn computer ?
Groetjes
Uitvallen verbinding
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Had je vroeger een ADSL provider in hetzelfde gebouw/woning?
Werkte toen alles naar behoren?
Werkte toen alles naar behoren?
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Nog nooit geen internet gehad hier, ik zit op kot hier, en is mijn eerste jaar dat ik hier zit. En telefoonlijn is hier ook nooit aangesloten geweest, wel is dit een gebouw van slechts 11jaar oud, dus bekabeling is niet zo oud!
Vorige week ook zo een geintje gehad, een jaar lang Edpnet gehad zonder problemen en 2 weken geleden had ik maximaal 2 minuten verbinding, waarbij de modem gewoon benaderbaar was.
Dacht eerst dat het edpnet was, maar het was toch mijn modem, ander modempje geprobeerd en die werkt weer super... helaas heb ik 5 dagen zonder internet gezeten...
Dacht eerst dat het edpnet was, maar het was toch mijn modem, ander modempje geprobeerd en die werkt weer super... helaas heb ik 5 dagen zonder internet gezeten...