RealDSL snelheid

Plaats reactie
EdMeister
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 sep 2005, 12:03
Locatie: Gent
Provider

Hallo,

Lang geleden dat ik hier nog ben moeten terugkomen. Tot vandaag was ik een tevreden klant sinds iets meer dan een jaar, maar vandaag zijn de snelheden echt ontzettend laag. Iemand in regio Gent met een gelijkaardig probleem (als er tenminste nog klanten over zijn ;))

Jammer dat het edpnet abo met static ip zo duur uitvalt tov realdsl, anders was ik ook wel al vertrokken.

mvg,
Jeroen
"Sir, we are surrounded." - "Excellent, we can attack in any direction!"
avatara
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 dec 2005, 11:55
Provider

zelf woon ik ook in regio Gent

met men realdsl haal ik snelheden van 40kb/s bij een server
vervolgens met men telenet verbinding haal ik bij dezelfde server 400kb/s

realdsl, DOE ER WAT AAN

zucht
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Provider

Ik zit in Mol en heb bijna nooit wat het moet zijn vandaag duurd het weer een 30 seconde voor er een gewoone html site is ingeladen .
Maar je kan er zelf niets aan veranderen gewoon je verplichte tijd uit zitten en dan afbollen van die amateurs !
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19
Provider

361.5 KByte/sec
(=2892 kbps)
en haal momenteel pieken van 420.Soms gaat snelheid wel naar beneden
en is absoluut niet stabiel.

MAAR heel regelmatig disconnects en dit sinds hun upgrade.
Indien ze deze snelheid met een stabiele verbinding kunnen garanderen
dan zitten we alsnog goed.
Locatie is Brasschaat vlakbij Schoten waar hun zetel is.
Denk dat ik een ga aankloppen ;)
ro0tz
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:48
Provider

Sniffie schreef:Ik zit in Mol en heb bijna nooit wat het moet zijn vandaag duurd het weer een 30 seconde voor er een gewoone html site is ingeladen .
Maar je kan er zelf niets aan veranderen gewoon je verplichte tijd uit zitten en dan afbollen van die amateurs !
Ik in Lommel (redelijk dichtbij) en net dezelfde situatie.
Al uren tijd verspild door aan de telefoon te hangen met de idioten van de helpdesk (waarom ze het nog HELPdesk noemen weet ik niet, want ze kunnen nooit iemand helpen).
In totaal misschien honderd emails aan de helpdesk verzonden.
En uiteindelijk, op de 9 maanden dat ik klant ben, nog geen enkele week zonder problemen gehad.
Ben blij dat ik bijna weg mag.
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”