Is er iemand hier die al iets meer concreet weet

Teebee schreef:Het gaat al snel genoeg, enkel niet lang genoeg.
Duidelijke taal. Belgacom vertikt het om innoverend te werken. Het beeld van een ivoren toren komt spontaan op mijn netvlies.hollebollegijs schreef:de snelheid zal verhogen, maar enkel als ondersteuning voor belgacom tv.
Aangenaam surfen, inovatie, vooruitgang, ..... zijn misschien enkele punten waar ik spontaan aan denk._rEuTeL_ schreef:waarom moet er hogere snelheid zijn? om te downloaden?
wat ben je met die snelheid als je niet MAG downloaden (limiet)?
Hmmm,Zambo schreef:Duidelijke taal. Belgacom vertikt het om innoverend te werken. Het beeld van een ivoren toren komt spontaan op mijn netvlies.hollebollegijs schreef:de snelheid zal verhogen, maar enkel als ondersteuning voor belgacom tv.
Toch geen probleem, 30 GB/maand heb je bij de formule ADSL Plus 10 mail boxen en 4 PC's aansluitbaar.FezzFest schreef:Zoals al eerder aangehaald: Wannneer gaat het eens wat minder limiet zijn? 30GB bvb
je vergeet altijd een ding te vermelden (ook in die grafiek) en dat is prijs.Blue-Sky schreef:Toch geen probleem, 30 GB/maand heb je bij de formule ADSL Plus 10 mail boxen en 4 PC's aansluitbaar.FezzFest schreef:Zoals al eerder aangehaald: Wannneer gaat het eens wat minder limiet zijn? 30GB bvb
Of ben je al tevreden met 15 GB/maand dan neem je gewoon de optie ADSL Go Multi.
(daar zit dan Norton Security, Antivirus en Antispam in) linkje
of de optie ADSL Go + Power = ook tot 4 pc & 15GBBlue-Sky schreef:Of ben je al tevreden met 15 GB/maand dan neem je gewoon de optie ADSL Go Multi. (daar zit dan Norton Security, Antivirus en Antispam in) linkje
tbscope schreef:Hmmm,Zambo schreef:Duidelijke taal. Belgacom vertikt het om innoverend te werken. Het beeld van een ivoren toren komt spontaan op mijn netvlies.hollebollegijs schreef:de snelheid zal verhogen, maar enkel als ondersteuning voor belgacom tv.
Die één of twee mbit/s sneller gaan het heus niet doen. Toch niet voor mij.
Belgacom is wel innoverend bezig.
Ze zijn vollop glasvezel aan het leggen voor VDSL.
En zoals de meeste wel zullen vermoeden, zal VDSL meteen overgeslaan worden voor VDSL2 of beter.
Het duurt gewoon een tijdje om de infrastructuur te updaten.
Je kan niet van de ene dag op de andere zomaar iets doen.
Tip voor onbeperkt downloaden:
De meeste providers hebben wel degelijk een formule om onbeperkt te downloaden. Misschien is het interessant om daar eens naar te kijken.
Je gaat ook geen formule1 wedstrijd rijden met een VW Polo.