Telenet Digibox

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

Is dit normaal dat Digitale TV zo blokkerig en traag is bij telenet?
Eg iets confirmeren via de rode knop... ik kan ondertussen bakje koffie gaan halen...
Als het dan begonnen is zeer veel "blok"vorming in het beeld (net gemist, tv journaal...)
M'n internet verbinding wordt zelden gebruikt... ik kan volgens de volumemeter zelfs beter downgraden naar comfort diensten...

Volgens telenet ligt het probleem omdat ik op het einde van een straat woon? ik dacht dat het eerder bij "adsl" het probleem was inzake afstand tot de telefooncentrale?
Gebruikersavatar
X-2datop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 449
Lid geworden op: 21 jun 2005, 21:44
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Telenet is niet 'afstandsgebonden', maar wel "First Come, First serve". Als de mensen in jouw straat ook Telenet hebben zullen zij al een heel stuk bandbreedte hebben ingenomen en schiet er te weinig over voor jou. Dat is spijitig genoeg het klassieke probleem bij Telenet eigenlijk.

Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

Lijkt me toch wel vreemd... dat je internet daar last van zou hebben OK maar uw digi tv ook? Weet niet hoe het werkt maar is het niet zo dat alle kanalen tegelijk worden ontvangen? Is dan een push systeem, denk niet dat daar rap problemen mee zijn.
Please help, looking for a way to get rich and fast
killer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 261
Lid geworden op: 09 apr 2006, 12:30

uw kanalen worden allemaal op die lijn gezet (inclusief digitale)? alleen extra's werken zoals telenet internet (menu's etc)
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”