Ik ben dus eindelijk in de top35 geraakt
Wat me opviel, der zijn nogal veel mensen die gestopt zijn met folden. Is hier een reden voor?
Greetz Wouter
Eindelijk in de top35
- [The Cleaner]
- Member
hoger energieverbruik of zo mss?
ik fold hier nog enthousiast voort, geen paniek
ik zit nu in de top 90, op naar de top 80
ik fold hier nog enthousiast voort, geen paniek
ik zit nu in de top 90, op naar de top 80
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Zeer miniem?
Haha
Anyway, hier heb ik 'm op idle gezet omdat ik wat andere cruciale apps moet draaien erop...
Haha
Anyway, hier heb ik 'm op idle gezet omdat ik wat andere cruciale apps moet draaien erop...
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Tuurlijk wel. Je kan tot 10 verschillende WU's tegelijk verwerken. In de configuratie zit ergens een Machine ID. Standaard staat dat op 0, maar voor elke verschillende configuratie verander je dat naar een ander 1-cijferig getal. Zo kan je vanuit 2 verschillende directories 2 verschillende folding's hebben lopen! (is trouwens ook een tip voor mensen met Hyperthreading).ANARCHY92 schreef:Dual core... Alleen spijtig dat folding nog niet bestaat voor dualcore, en je kan geen 2x de console versie draaien.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
meon schreef:Tuurlijk wel. Je kan tot 10 verschillende WU's tegelijk verwerken. In de configuratie zit ergens een Machine ID. Standaard staat dat op 0, maar voor elke verschillende configuratie verander je dat naar een ander 1-cijferig getal. Zo kan je vanuit 2 verschillende directories 2 verschillende folding's hebben lopen! (is trouwens ook een tip voor mensen met Hyperthreading).ANARCHY92 schreef:Dual core... Alleen spijtig dat folding nog niet bestaat voor dualcore, en je kan geen 2x de console versie draaien.
Vergeet niet dan ook per folding de -local switch te zetten zodat ze geen gebruik maken van het registry.
Anders zitten ze elkaar in het vaarwater.
( "C:\Program Files\Folding@Home\winFAH.exe" -local
en bv
C:\Download\FoldingConsole\FAH502-Console.exe -local )