Pagina 1 van 1

ADSL BELGACOM

Geplaatst: 08 sep 2006, 15:02
door blieck1
adsl lijn altijd maar uitvallen is dat een probleem waar is de fout

Geplaatst: 08 sep 2006, 15:20
door jan28
is dat een probleem?
Tja, dat moet je zelf weten hé of dat een probleem is. Als bij jou de lijn wegvalt is dat voor mij geen probleem bijvoorbeeld :wink:

Bel eerst eens naar de klantendienst om te vragen of er gekende problemen zijn, herstart uwe boel een keer, kijk uw eigen kabels eens na, zoek eens in dit forum naar mogelijke antwoorden, ............

Geplaatst: 08 sep 2006, 15:20
door AgentVortex
net ietsje meer zou handig zijn :-)

Geplaatst: 08 sep 2006, 16:28
door D3bian
Ja, ik denk dat mijn conculega's hier niet veel gaan kunnen.

Best toch wel exacter omschrijven wat er aan de hand is.

Geplaatst: 08 sep 2006, 19:15
door Jethz
Ik weet niet in welke zone je zit, maar ik heb identiek hetzelfde probleem momenteel... en erbovenop ook geen telefoon.

ADSL signaal verdwijnt de ganse tijd en komt dan weer terug.

Ik hang zeker al 20 minuten op hold met de storingsdienst via mijn gsm, dus ik denk dat er daar ergens iets moet ontploft zijn ofzo.

Gelukkig kan ik posten tussen het uitvallen van het signaal door.

Nog iemand met problemen met zijn lijn bij Belgacom?

Geplaatst: 08 sep 2006, 19:24
door Patje
Jethz schreef:Ik weet niet in welke zone je zit, maar ik heb identiek hetzelfde probleem momenteel... en erbovenop ook geen telefoon.

ADSL signaal verdwijnt de ganse tijd en komt dan weer terug.

Ik hang zeker al 20 minuten op hold met de storingsdienst via mijn gsm, dus ik denk dat er daar ergens iets moet ontploft zijn ofzo.

Gelukkig kan ik posten tussen het uitvallen van het signaal door.

Nog iemand met problemen met zijn lijn bij Belgacom?

Ze zijn misschien bezig met werken ...
Hier geen problemen (zone 056) :P

Geplaatst: 09 sep 2006, 11:47
door Jethz
Blijkbaar 2 straten zitten hier zonder telefoon. De technische dienst weet ervan. Losse ze zulke dingen eigenlijk op in het weekend of kan ik het vergeten om dit weekend van mijn internetverbinding gebruik te maken zonder dat ze om de 30 seconden uitvalt ?

Geplaatst: 09 sep 2006, 11:56
door Patje
Jethz schreef:Blijkbaar 2 straten zitten hier zonder telefoon. De technische dienst weet ervan. Losse ze zulke dingen eigenlijk op in het weekend of kan ik het vergeten om dit weekend van mijn internetverbinding gebruik te maken zonder dat ze om de 30 seconden uitvalt ?

u kan in het weekend ook bellen.
080022312

Geplaatst: 09 sep 2006, 12:07
door Blue-Sky
Het kan een fout in de kabel zijn door graafwerk of zo, misschien in de centrale een defecte platine.

Wel vervelend als je moet bellen, daar je nadien ook je eigen nummer moet intoetsen, dat gaat slecht denk ik als je met 'n GSM moet bellen?

Moet dat niet van je ADSL aansluiting komen, dat opbellen ?(ter verificatie)

Hier in de gemeente hebben ze een tijdje geleden zo'n aansluitkastje wat op de stoep gemonteerd staat, stuk gereden. In dat geval is er niet zo veel werk aan.

Geplaatst: 09 sep 2006, 12:15
door Patje
Blue-Sky schreef:Het kan een fout in de kabel zijn door graafwerk of zo, misschien in de centrale een defecte platine.

Wel vervelend als je moet bellen, daar je nadien ook je eigen nummer moet intoetsen, dat gaat slecht denk ik als je met 'n GSM moet bellen?

Moet dat niet van je ADSL aansluiting komen, dat opbellen ?(ter verificatie)

Hier in de gemeente hebben ze een tijdje geleden zo'n aansluitkastje wat op de stoep gemonteerd staat, stuk gereden. In dat geval is er niet zo veel werk aan.

je kan bellen met de gsm
het nummer dat je intoetst is die van je vaste telefoon, zodat ze weten over welke klant het gaat

Geplaatst: 09 sep 2006, 12:16
door killer
met gsm kan je ook bellen ;)

als er veel storingen zijn zou het kunnen dat er iemand van wacht langsgaat, anders moet je wachten tot maandag.

Geplaatst: 09 sep 2006, 12:21
door Vieten
Normaal wordt een storing waardoor meer lijnen gestoord zijn ook buiten de diensturen opglost.