ADSL BELGACOM
-
- Premium Member
- Berichten: 598
- Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
- Twitter: xtrshop
- Locatie: Antwerpen - Wilrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 47 keer
- Contacteer:
is dat een probleem?
Tja, dat moet je zelf weten hé of dat een probleem is. Als bij jou de lijn wegvalt is dat voor mij geen probleem bijvoorbeeld
Bel eerst eens naar de klantendienst om te vragen of er gekende problemen zijn, herstart uwe boel een keer, kijk uw eigen kabels eens na, zoek eens in dit forum naar mogelijke antwoorden, ............
Tja, dat moet je zelf weten hé of dat een probleem is. Als bij jou de lijn wegvalt is dat voor mij geen probleem bijvoorbeeld
Bel eerst eens naar de klantendienst om te vragen of er gekende problemen zijn, herstart uwe boel een keer, kijk uw eigen kabels eens na, zoek eens in dit forum naar mogelijke antwoorden, ............
- AgentVortex
- Plus Member
- Berichten: 212
- Lid geworden op: 21 jan 2006, 19:32
- Locatie: BE - Antwerp
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
net ietsje meer zou handig zijn
Ik weet niet in welke zone je zit, maar ik heb identiek hetzelfde probleem momenteel... en erbovenop ook geen telefoon.
ADSL signaal verdwijnt de ganse tijd en komt dan weer terug.
Ik hang zeker al 20 minuten op hold met de storingsdienst via mijn gsm, dus ik denk dat er daar ergens iets moet ontploft zijn ofzo.
Gelukkig kan ik posten tussen het uitvallen van het signaal door.
Nog iemand met problemen met zijn lijn bij Belgacom?
ADSL signaal verdwijnt de ganse tijd en komt dan weer terug.
Ik hang zeker al 20 minuten op hold met de storingsdienst via mijn gsm, dus ik denk dat er daar ergens iets moet ontploft zijn ofzo.
Gelukkig kan ik posten tussen het uitvallen van het signaal door.
Nog iemand met problemen met zijn lijn bij Belgacom?
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Jethz schreef:Ik weet niet in welke zone je zit, maar ik heb identiek hetzelfde probleem momenteel... en erbovenop ook geen telefoon.
ADSL signaal verdwijnt de ganse tijd en komt dan weer terug.
Ik hang zeker al 20 minuten op hold met de storingsdienst via mijn gsm, dus ik denk dat er daar ergens iets moet ontploft zijn ofzo.
Gelukkig kan ik posten tussen het uitvallen van het signaal door.
Nog iemand met problemen met zijn lijn bij Belgacom?
Ze zijn misschien bezig met werken ...
Hier geen problemen (zone 056)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Blijkbaar 2 straten zitten hier zonder telefoon. De technische dienst weet ervan. Losse ze zulke dingen eigenlijk op in het weekend of kan ik het vergeten om dit weekend van mijn internetverbinding gebruik te maken zonder dat ze om de 30 seconden uitvalt ?
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Jethz schreef:Blijkbaar 2 straten zitten hier zonder telefoon. De technische dienst weet ervan. Losse ze zulke dingen eigenlijk op in het weekend of kan ik het vergeten om dit weekend van mijn internetverbinding gebruik te maken zonder dat ze om de 30 seconden uitvalt ?
u kan in het weekend ook bellen.
080022312
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Het kan een fout in de kabel zijn door graafwerk of zo, misschien in de centrale een defecte platine.
Wel vervelend als je moet bellen, daar je nadien ook je eigen nummer moet intoetsen, dat gaat slecht denk ik als je met 'n GSM moet bellen?
Moet dat niet van je ADSL aansluiting komen, dat opbellen ?(ter verificatie)
Hier in de gemeente hebben ze een tijdje geleden zo'n aansluitkastje wat op de stoep gemonteerd staat, stuk gereden. In dat geval is er niet zo veel werk aan.
Wel vervelend als je moet bellen, daar je nadien ook je eigen nummer moet intoetsen, dat gaat slecht denk ik als je met 'n GSM moet bellen?
Moet dat niet van je ADSL aansluiting komen, dat opbellen ?(ter verificatie)
Hier in de gemeente hebben ze een tijdje geleden zo'n aansluitkastje wat op de stoep gemonteerd staat, stuk gereden. In dat geval is er niet zo veel werk aan.
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Blue-Sky schreef:Het kan een fout in de kabel zijn door graafwerk of zo, misschien in de centrale een defecte platine.
Wel vervelend als je moet bellen, daar je nadien ook je eigen nummer moet intoetsen, dat gaat slecht denk ik als je met 'n GSM moet bellen?
Moet dat niet van je ADSL aansluiting komen, dat opbellen ?(ter verificatie)
Hier in de gemeente hebben ze een tijdje geleden zo'n aansluitkastje wat op de stoep gemonteerd staat, stuk gereden. In dat geval is er niet zo veel werk aan.
je kan bellen met de gsm
het nummer dat je intoetst is die van je vaste telefoon, zodat ze weten over welke klant het gaat
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727