ADSL BELGACOM

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
blieck1
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 dec 2004, 15:37

adsl lijn altijd maar uitvallen is dat een probleem waar is de fout
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

is dat een probleem?
Tja, dat moet je zelf weten hé of dat een probleem is. Als bij jou de lijn wegvalt is dat voor mij geen probleem bijvoorbeeld :wink:

Bel eerst eens naar de klantendienst om te vragen of er gekende problemen zijn, herstart uwe boel een keer, kijk uw eigen kabels eens na, zoek eens in dit forum naar mogelijke antwoorden, ............
Gebruikersavatar
AgentVortex
Plus Member
Plus Member
Berichten: 212
Lid geworden op: 21 jan 2006, 19:32
Locatie: BE - Antwerp
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

net ietsje meer zou handig zijn :-)
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Ja, ik denk dat mijn conculega's hier niet veel gaan kunnen.

Best toch wel exacter omschrijven wat er aan de hand is.
Afbeelding
Jethz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 sep 2005, 17:22

Ik weet niet in welke zone je zit, maar ik heb identiek hetzelfde probleem momenteel... en erbovenop ook geen telefoon.

ADSL signaal verdwijnt de ganse tijd en komt dan weer terug.

Ik hang zeker al 20 minuten op hold met de storingsdienst via mijn gsm, dus ik denk dat er daar ergens iets moet ontploft zijn ofzo.

Gelukkig kan ik posten tussen het uitvallen van het signaal door.

Nog iemand met problemen met zijn lijn bij Belgacom?
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Jethz schreef:Ik weet niet in welke zone je zit, maar ik heb identiek hetzelfde probleem momenteel... en erbovenop ook geen telefoon.

ADSL signaal verdwijnt de ganse tijd en komt dan weer terug.

Ik hang zeker al 20 minuten op hold met de storingsdienst via mijn gsm, dus ik denk dat er daar ergens iets moet ontploft zijn ofzo.

Gelukkig kan ik posten tussen het uitvallen van het signaal door.

Nog iemand met problemen met zijn lijn bij Belgacom?

Ze zijn misschien bezig met werken ...
Hier geen problemen (zone 056) :P
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Jethz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 sep 2005, 17:22

Blijkbaar 2 straten zitten hier zonder telefoon. De technische dienst weet ervan. Losse ze zulke dingen eigenlijk op in het weekend of kan ik het vergeten om dit weekend van mijn internetverbinding gebruik te maken zonder dat ze om de 30 seconden uitvalt ?
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Jethz schreef:Blijkbaar 2 straten zitten hier zonder telefoon. De technische dienst weet ervan. Losse ze zulke dingen eigenlijk op in het weekend of kan ik het vergeten om dit weekend van mijn internetverbinding gebruik te maken zonder dat ze om de 30 seconden uitvalt ?

u kan in het weekend ook bellen.
080022312
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Het kan een fout in de kabel zijn door graafwerk of zo, misschien in de centrale een defecte platine.

Wel vervelend als je moet bellen, daar je nadien ook je eigen nummer moet intoetsen, dat gaat slecht denk ik als je met 'n GSM moet bellen?

Moet dat niet van je ADSL aansluiting komen, dat opbellen ?(ter verificatie)

Hier in de gemeente hebben ze een tijdje geleden zo'n aansluitkastje wat op de stoep gemonteerd staat, stuk gereden. In dat geval is er niet zo veel werk aan.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Blue-Sky schreef:Het kan een fout in de kabel zijn door graafwerk of zo, misschien in de centrale een defecte platine.

Wel vervelend als je moet bellen, daar je nadien ook je eigen nummer moet intoetsen, dat gaat slecht denk ik als je met 'n GSM moet bellen?

Moet dat niet van je ADSL aansluiting komen, dat opbellen ?(ter verificatie)

Hier in de gemeente hebben ze een tijdje geleden zo'n aansluitkastje wat op de stoep gemonteerd staat, stuk gereden. In dat geval is er niet zo veel werk aan.

je kan bellen met de gsm
het nummer dat je intoetst is die van je vaste telefoon, zodat ze weten over welke klant het gaat
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
killer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 261
Lid geworden op: 09 apr 2006, 12:30

met gsm kan je ook bellen ;)

als er veel storingen zijn zou het kunnen dat er iemand van wacht langsgaat, anders moet je wachten tot maandag.
Vieten
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 26 apr 2004, 10:39
Locatie: Neerpelt
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

Normaal wordt een storing waardoor meer lijnen gestoord zijn ook buiten de diensturen opglost.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”