verwijderd item prullebak

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
kova007

hoi
bestaat er een mogelijkheid om een verwijderd item uit je prullebak terug op te roepen zou dit graag weten omdat ik enkele persoonlijke dingen heb verwijderd die ik graag terug zou krijgen
alvast bedankt voor jullie reactie

[mod="meon"]Dubbele post verwijderd[/mod]
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ja, er zijn undelete-tools, (in dos was er vroeger nog de opdracht "undelete").

Als je norton antivirus 2003 of NIS 2003 hebt, dan heb je normaal een protected recycle bin waarmee het nog eenvoudiger is om dingen mee terug te halen.

De protected recycle bin slaagt er ook in dingen te recoveren van dingen voor zijn installatie, dus dat kan je eens proberen ...
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ge kunt eens proberen met volgend programma: zelfs als je geen beveiligde prullebak en toestanden hebt, kunt ge met dit programmatje soms dingens van je schijf halen, die lang geleden verwijderd zijn, maar eigenlijk gewoon gedefinieerd staan als beschrijfbare ruimte. Als attachment: restoration.zip

PS: Kan er eens een mod naar die attachementsdinges kijken, dat wordt 3 keer getoont precies, ik heb het al eens opnieuw geprobeert, telkens zelfde probleem
Bijlagen
restoration.ZIP
(190.88 KiB) 30 keer gedownload
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
kova007

heb die zip geprobeerd maar had die zelf ook al eens gedownload helaas betreft het hier om een versie die reeds verlopen is dus kan er niks mee doen iemand een nieuwereversie hiervan?
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Is er eventueel ooit een back-up gemaakt? Dan kan je eventueel eens op volgende link zien.
(als voorbeeld van een back-up, terughalen van gegevens)

http://www.dataconsult.com/tips/backup.htm
De kans is wel klein dat er ooit een back-up genomen is, men weet echter nooit?
In Windows 95 systeem had ik een back-up op 38 diskettes, vanwaar ik om het even welke restore kon uitvoeren.
Met de huidige Windows versies en immense hoeveelheid data is dit onbegonnen werk, zelfs niet op CD Rom (back-up)
Tip, op welke wijze men toch nog kan terughalen. M..ja, 2 maal nadenken voor men iets in de prullenbak stopt :twisted:
(vooral vóór men het verwijdert uit de prullenbak)
Zelfs in de tijd van de legendarische commodore 64, bestond er een progje om gewiste bestanden terug op te vissen.
Dat luisterde naar de bijbelse naam " Lazarus " :-)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”