Pagina 1 van 1
Foute Facturatie freetime
Geplaatst: 27 aug 2006, 09:49
door M@rcA
Wie tele2allin in Belgiƫ heeft met freetime, kijkt best eens zijn factuur na of ie gesprekken moet betalen op 15 augustus. Bij ons is dat een
feestdag, en moeten wij dus normaal gratis bellen (van 17u tot 8u, zaterdag, zon- en feestdagen). Tot mijn verbazing stonden die gesprekken als normale dag gefactureerd.
Geplaatst: 27 aug 2006, 10:46
door D3bian
Hello,
Als dit zo is, gelieve dan dit via de helpdesk te melden. In dit forum melden zal je niet de juiste facturatie opleveren
Komt allemaal mooi correct als je dit meld.
Mvg,
Re: Foute Facturatie freetime
Geplaatst: 27 aug 2006, 14:26
door 320i
M@rcA schreef:Wie tele2allin in Belgiƫ heeft met freetime, kijkt best eens zijn factuur na of ie gesprekken moet betalen op 15 augustus. Bij ons is dat een
feestdag, en moeten wij dus normaal gratis bellen (van 17u tot 8u, zaterdag, zon- en feestdagen). Tot mijn verbazing stonden die gesprekken als normale dag gefactureerd.
komt goed! haal ik morgen aan, en wordt na gekeken
Geplaatst: 30 aug 2006, 12:21
door 320i
Ze hebben me bevestigd dat alle klanten met freetime die moeten betalen hebben op 15/08 dit bedrag in mindering zullen zien op de volgende factuur (die van september)
mvg
Geplaatst: 30 aug 2006, 12:43
door D3bian
Word automatisch verrekend dus, je moet er niet voor naar helpdesk bellen, zal retro-actief uitgevoerd worden