Foute Facturatie freetime

Plaats reactie
M@rcA
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 mei 2006, 17:45

Wie tele2allin in België heeft met freetime, kijkt best eens zijn factuur na of ie gesprekken moet betalen op 15 augustus. Bij ons is dat een feestdag, en moeten wij dus normaal gratis bellen (van 17u tot 8u, zaterdag, zon- en feestdagen). Tot mijn verbazing stonden die gesprekken als normale dag gefactureerd. :-(
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Hello,

Als dit zo is, gelieve dan dit via de helpdesk te melden. In dit forum melden zal je niet de juiste facturatie opleveren ;)

Komt allemaal mooi correct als je dit meld.

Mvg,
Afbeelding
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

M@rcA schreef:Wie tele2allin in België heeft met freetime, kijkt best eens zijn factuur na of ie gesprekken moet betalen op 15 augustus. Bij ons is dat een feestdag, en moeten wij dus normaal gratis bellen (van 17u tot 8u, zaterdag, zon- en feestdagen). Tot mijn verbazing stonden die gesprekken als normale dag gefactureerd. :-(


komt goed! haal ik morgen aan, en wordt na gekeken
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Ze hebben me bevestigd dat alle klanten met freetime die moeten betalen hebben op 15/08 dit bedrag in mindering zullen zien op de volgende factuur (die van september)

mvg
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Word automatisch verrekend dus, je moet er niet voor naar helpdesk bellen, zal retro-actief uitgevoerd worden
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”