Abovoorwaarden na 1 jaar ? @320 of "1"

Plaats reactie
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer
Provider

Eén van de vele onzekerheden van de huidige klanten :

Wat gebeurd er met de abo voorwaarden van de pré-31 december klanten na hun eerste jaar ? (limietregeling)

Blijven deze ongewijzigd of niet ? Ikzelf heb Tele2 hierover al een paar maal gesproken, en krijg dan als antwoord "situatie blijft ongewijzigd voor deze groep klanten en de regeling die ze genoten blijft gehandaafd". Andere mensen kregen blijkbaar andere antwoorden.

Indien de voorwaarden niet wijzigen, kunnen jullie nu al me een nieuwe sticker opsturen. Iets met "Tele2 for Life" of zo. :P

Dus, rechtstreeks de vraag, hoe zit het nu ?

Groetjes,
320i
Elite Poster
Elite Poster
Provider

voorwaarden blijven hetzelfde. Jij hebt er uiteraard op ingetekend ;-) Moesten ze wijzigen dat ging ik ook even aan de deur kloppen hoor :P
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer
Provider

bwah, ik ben geen massadownloader hoor. 200 gig in de maand, wat doe je daar nu toch mee. Verleden maand net iets meer als 20 gig. Soms wat minder, soms wat meer.

Maar ik stel de VRIJHEID op prijs die me de huidige regeling geeft. Het "als het moet, kan het" gevoel; onbetaalbaar.

Je moet weten, ik ben over een dispuut van 1 gig weggegaan bij Telenet. Jarenlang telenet klant geweest, per maand 2 tot 3 gig gebruik. Door omstandigheden had ik na 5 jaar op een maand 11 gig nodig. Lap, smalband. Per contract natuurlijk correct, maar defacto betaalde ik voor het recht van 10 gig in de maand, en "gaf" hun 7 gig per maand "ongebruikte bandbreedte" cadeau.

Appeltjes en peertjes natuurlijk, maar het was voor mij net hetzelfde als een GSM kaart waar je je beltegoed iedere maand van verliest. Zoiets gaat geen enkele GSM klant nog accepteren, dus waarom zou ik dat accepteren van een ISP. Goed wetende dat ik waarschijnlijk een "nee" als antwoord zou krijgen, heb ik hun toch maar eens gebeld met deze vraag.

Dus, als een trouwe klant die zelfs nog 10.000 frank installatiekosten had betaald, nooit een "extra voordeel" had gekregen, en absoluut geen zware belasting voor hun netwerk voorstelde, kon daar dan geen éénmalige uitzondering voor worden gemaakt ? Gewoon uit principe, want van die 1 € ligt natuurlijk niemand echt wakker.

.... ik zweer je, ik werd afgesnauwd voor alles wat niet mooi was.

Telefoon opgehangen, en diezelfde dag is mijn aangetekende schrijven naar Mechelen vertrokken. Daarna Versatel (aan 512 kbps) binnengehaald en NOOIT meer omgegeken. En zelfs tijdens de moeilijke beginperiode bij Tele2 ook nooit spijt van gehad.
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer
Provider

Hi,

Is leuk om goeie reacties op onze werkgever te lezen. Thanks, doet goed.

Mvg,

The_One
Afbeelding
antem
Member
Member
Provider

Bij mij is het ongeveer hetzelfde: alleen al het idee dat ik niet hoef op te letten ivm met mijn maandelijkse downloadlimiet is zalig. Ik leech ook niet constant, heb zo'n verbruik van 30 gig per maand.
De internetsnelheid is prima evenals de telefoon.
Ok de aansluiting heeft veel voeten in de aarde gehad, ik heb zo'n 2 maand zonder internet gezeten, maar eens werkend , heb ik nooit meer problemen gehad.
Aan deze voorwaarden is Tele2 voor mij de MAX.
Ook nog eens een bedankje voor The One en 320i voor de vele nuttige tips en adviezen , hier op het forum.
mousty
Member
Member
Provider

Hallo

Het doet goed hier bereidwillige en vriendelijke mensen als The One en 320i op dit forum te mogen tellen en daarvoor mijn dank.
Spijtig genoeg te laat want nu loopt alles eindelijk gesmeerd bij mij.
Na bijna 2 jaar Versatel zonder noemenswaardige problemen ben ik op 02.01.2006 overgestapt naar tele2allin.
Tot nu niet anders dan problemen : lage snelheid, deconnecties, periodes zonder telefoon en internet, dubbel aangerekende telefoongesprekken and last but not least : defecte SpeedTouch 716 die eindelijk op 10.07.2006 werd vervangen door een 706WL (na 9x telefoneren naar de franstalige helpdesk en na 10 dagen zonder internet).
Verleden week werd mijn lijn ook overgezet van 1120kbits naar 4mbps en nu ben ik eindelijk uiterst tevreden met mijn tele2allinabonnement : goede snelheid (3394kbit/s or 424kbyte/s) en goede telefoonverbindingen.
Ik had wel nog een laatste e-mail gestuurd naar de klantendienst,met copy voor Mr Dallemagne, directeur van tele2. Kreeg na enkele dagen een vriendelijke medewerker van tele2 aan de lijn die zelf het nodige had gedaan bij Belgacom om mijn lijn van 1 naar 4M over te schakelen.
Ik moet er echter bijzeggen dat mijn telefoonjes naar de helpdesk (van soms meer dan 30 minuten) mij niet in rekening werden gebracht en dat ik een vergoeding kreeg voor mijn lage snelheid.
Groetjes van een nu tevreden tele2gebruiker en nogmaals dank aan onze 2 tele2 medewerkers.
Mousty

:lol: :lol:
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer
Provider

We doen ons best hé ;)
Afbeelding
320i
Elite Poster
Elite Poster
Provider

weet je, doet echt plezier van dit allemaal te mogen lezen. "na de problemen, ben ik nu echt blij"
dat gevoel doet goed hoor!
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”