Hallo
Het doet goed hier bereidwillige en vriendelijke mensen als The One en 320i op dit forum te mogen tellen en daarvoor mijn dank.
Spijtig genoeg te laat want nu loopt alles eindelijk gesmeerd bij mij.
Na bijna 2 jaar Versatel zonder noemenswaardige problemen ben ik op 02.01.2006 overgestapt naar tele2allin.
Tot nu niet anders dan problemen : lage snelheid, deconnecties, periodes zonder telefoon en internet, dubbel aangerekende telefoongesprekken and last but not least : defecte SpeedTouch 716 die eindelijk op 10.07.2006 werd vervangen door een 706WL (na 9x telefoneren naar de franstalige helpdesk en na 10 dagen zonder internet).
Verleden week werd mijn lijn ook overgezet van 1120kbits naar 4mbps en nu ben ik eindelijk uiterst tevreden met mijn tele2allinabonnement : goede snelheid (3394kbit/s or 424kbyte/s) en goede telefoonverbindingen.
Ik had wel nog een laatste e-mail gestuurd naar de klantendienst,met copy voor Mr Dallemagne, directeur van tele2. Kreeg na enkele dagen een vriendelijke medewerker van tele2 aan de lijn die zelf het nodige had gedaan bij Belgacom om mijn lijn van 1 naar 4M over te schakelen.
Ik moet er echter bijzeggen dat mijn telefoonjes naar de helpdesk (van soms meer dan 30 minuten) mij niet in rekening werden gebracht en dat ik een vergoeding kreeg voor mijn lage snelheid.
Groetjes van een nu tevreden tele2gebruiker en nogmaals dank aan onze 2 tele2 medewerkers.
Mousty