geen belgacom tv mogelijk in mechelen

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
wnsnipes
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 aug 2006, 07:43
Locatie: Mechelen

nu heb al de tijd genomen om eens een grondig onderzoek te doen naar deze mooie promotie. 3 maanden gratis + modem (exclusief splitter = €9,00), dit houdt in dat je zo ongeveer een 280euros uitspaart. En daarna voor belgacom Go zou je dit maandelijks 62,5euros kosten, wat op zich redelijk meevalt voor ADSL, telefonie en digitale TV samen.

Heb het aangevraagd voor mijn schoonbroer. Alles zelf geïnstalleerd en TOP, alles werkt prima.

Dus wilde ik me ook abonneren, maar in Mechelen (kant van Tivoli) is dit niet mogelijk :cry: Omdat de telefoonkabel niet geschikt is voor BelgacomTV, is da nu ni om dood te vallen????

In de belgacomwinkel stonden ze zelfs raar te kijken, want ze wilden alles klaarmaken voor een contractje af te sluiten en dan om de pc staat mijn straat in de rode zone :-( ADSL is wel mogelijk, maar geen digi TV

WAT NU???? (Bij telenet blijven tot ze VDSL installeren- planning begin 2007)
Voordeel is wel dat ze dan VDSL aanbieden aan de zelfde prijs van gewone ADSL. Maar dit betekent niet als je een Go abonnement hebt, dat je sneller gaat kunnen surfen, volgens mij is je verbinding zuiverder en dat dit wel optimaal is voor Belgacom TV.
Laatst gewijzigd door wnsnipes 21 aug 2006, 14:20, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

GEEN CAPS IN TITELS
Gelieve aan te passen (in beide berichten van je).
Gebruikersavatar
wnsnipes
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 aug 2006, 07:43
Locatie: Mechelen

m'n excuses :?
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

Tja niets aan te doen. Bij ons kunnen we ook geen belgacom digitale tv hebben, maar ik persoonlijk zit er zeker niet op te wachten.. Ik wacht tot ze effectief in HD beginnen uit te zenden
hoy69
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:12

gewoon geduld hebben. sommige plaatsen hebben meer tijd nodig.
ikzelf zit ook al te wachten al een hele tijd. mn ADSL tot Dslam afstand is 6 km .. :evil: Dus moet ik wachten tot er een VDSL ROP in de buurt komt zodatk via VDSL kan TV'en..
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

wnsnipes schreef:Dus wilde ik me ook abonneren, maar in Mechelen (kant van Tivoli) is dit niet mogelijk :cry: Omdat de telefoonkabel niet geschikt is voor BelgacomTV, is da nu ni om dood te vallen????

Same here: ik woon in Sint-Katelijne-Waver, kant Nekkerspoel (Mechelen), en hier is ook geen BGC TV te krijgen :?
Als ik dan op de BGC site test of mijn familie/vrienden in omgeving mechelen BGC TV kunnen krijgen, is dit ook negatief :?
Niet in Rijmenam, niet in Mechelen (kant Hofstade), wel bij men grootmoeder in Elewijt (Zemst), maar dan maar 1 tv...
Ze zullen nog veel moeten doen om de meeste Vlamingen over de streep te trekken! Dan wil er eens iemand overschakelen, kan hij niet worden aangesloten om technische redenen. :x
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”