Pagina 1 van 1
Dommel VRAAG
Geplaatst: 21 aug 2006, 13:25
door nunca
Hallo,
ik heb dommel besteld en contract doorgestuurd.
Nu zie ik op de site het volgende :
account information
address : unavailable
expected installation date : to be determined
status : the activation of the dommel.com adsl signal has been requested
type : broadband
ip-address : currently this login is not connected to the dommel.com adsl network
Hoe lang kan dit nog duren denk je?
Geplaatst: 21 aug 2006, 13:42
door jan28
even aan Meneer of mevrouw Dommel vragen?
[email protected]
Geplaatst: 21 aug 2006, 13:51
door meon
Geplaatst: 21 aug 2006, 22:08
door ketter
Nunca best gewoon even bellen op het nr +32 70 224 305 en achter Sandra vragen en die zal je zo helpen
Geplaatst: 22 aug 2006, 00:42
door Shag
Bij mij heeft het 3dagen geduurd. Maar toch eens bellen voor de zekerheid.
Geplaatst: 22 aug 2006, 13:01
door rtificial
Mijn ADSL-activatie was binnen 3 dagen rond, maar heb ook telefonie erbij genomen, en de installatie die daarbij hoort laat nogal op zich wachten
Wel jammer, want men zeg op de website:
do you have any delays on the digitelbox installs?
no, if there will be any delays, we will choose to cancel new subscriptions instead of keeping customers that have ordered, waiting for an undefinable amount of time.
Geplaatst: 22 aug 2006, 20:26
door d-fens
Heb zelf reeds Dommel en ben er content van. Had dit op 14/08 nu ook aangevraagd voor mijn moeder: ADSL netconnect lite + digitelbox, maar tot op heden nog geen enkele reactie (zelfde screenshot als hierboven) en dat terwijl inmiddels wel al volgende facturen zijn betaald:
- € 20,00 activatiekosten
- € 27,95 eerste maand internet (al bezig sinds 14/08!)
- € 18,00 filters
- €100,00 waarborg digitelbox
Hoop dat de activering van het ADSL-signaal (door Belgacom) en de installatie aan huis van de digitelbox (door Dommel) niet meer te lang op zich laat wachten.
Uiteindelijk heb je al heel wat geld betaald zonder er iets voor in de plaats te hebben.
Geplaatst: 22 aug 2006, 21:01
door Shag
d-fens schreef:Heb zelf reeds Dommel en ben er content van. Had dit op 14/08 nu ook aangevraagd voor mijn moeder: ADSL netconnect lite + digitelbox, maar tot op heden nog geen enkele reactie (zelfde screenshot als hierboven) en dat terwijl inmiddels wel al volgende facturen zijn betaald:
- € 20,00 activatiekosten
- € 27,95 eerste maand internet (al bezig sinds 14/08!)
- € 18,00 filters
- €100,00 waarborg digitelbox
Hoop dat de activering van het ADSL-signaal (door Belgacom) en de installatie aan huis van de digitelbox (door Dommel) niet meer te lang op zich laat wachten.
Uiteindelijk heb je al heel wat geld betaald zonder er iets voor in de plaats te hebben.
Gewoon even bellen om te vragen hoever jouw bestelling al staat? Don't worry het zijn voor zover ik weet geen afzetters
Geplaatst: 22 aug 2006, 21:54
door rtificial
Gaat er niet om dat het afzetters zouden zijn, gaat er om dat men aangeeft dat er geen wachttijd is
Uit een mailtje begreep ik dat er geen monteurs beschikbaar zijn, en er gister een of meerdere begonnen zijn bij Dommel.
Geplaatst: 23 aug 2006, 14:44
door Shag
rtificial schreef:Gaat er niet om dat het afzetters zouden zijn, gaat er om dat men aangeeft dat er geen wachttijd is
Uit een mailtje begreep ik dat er geen monteurs beschikbaar zijn, en er gister een of meerdere begonnen zijn bij Dommel.
Eén keer dat je bij ADSL2FIT geweest bent, denk je dat elke provider een afzetter is als er probs zijn. Dus A2F is de schuldige voor deze uitspraken. Anyway, back on-topic...
Geplaatst: 23 aug 2006, 18:29
door d-fens
Shag schreef:Gewoon even bellen om te vragen hoever jouw bestelling al staat? Don't worry het zijn voor zover ik weet geen afzetters
Het zijn geen afzetters. Mij gaat het om het feit dat mijn moeder - die momenteel nog niks van internet heeft - dit bedrag al heeft betaald, terwijl:
- het ADSL-signaal nog niet actief is
- de digitelbox pas op 6 september wordt geïnstalleerd