Dommel VRAAG

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
nunca
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2006, 17:55

Hallo,

ik heb dommel besteld en contract doorgestuurd.
Nu zie ik op de site het volgende :



account information

address : unavailable
expected installation date : to be determined
status : the activation of the dommel.com adsl signal has been requested
type : broadband
ip-address : currently this login is not connected to the dommel.com adsl network



Hoe lang kan dit nog duren denk je?
jan28
Premium Member
Premium Member
Berichten: 598
Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
Twitter: xtrshop
Locatie: Antwerpen - Wilrijk
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

even aan Meneer of mevrouw Dommel vragen?
[email protected]
Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Nunca best gewoon even bellen op het nr +32 70 224 305 en achter Sandra vragen en die zal je zo helpen :lol:
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Bij mij heeft het 3dagen geduurd. Maar toch eens bellen voor de zekerheid. :wink:
rtificial
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 22 aug 2006, 12:58

Mijn ADSL-activatie was binnen 3 dagen rond, maar heb ook telefonie erbij genomen, en de installatie die daarbij hoort laat nogal op zich wachten :-(

Wel jammer, want men zeg op de website:
do you have any delays on the digitelbox installs?


no, if there will be any delays, we will choose to cancel new subscriptions instead of keeping customers that have ordered, waiting for an undefinable amount of time.
d-fens
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 dec 2005, 21:24
Contacteer:

Heb zelf reeds Dommel en ben er content van. Had dit op 14/08 nu ook aangevraagd voor mijn moeder: ADSL netconnect lite + digitelbox, maar tot op heden nog geen enkele reactie (zelfde screenshot als hierboven) en dat terwijl inmiddels wel al volgende facturen zijn betaald:
- € 20,00 activatiekosten
- € 27,95 eerste maand internet (al bezig sinds 14/08!)
- € 18,00 filters
- €100,00 waarborg digitelbox

Hoop dat de activering van het ADSL-signaal (door Belgacom) en de installatie aan huis van de digitelbox (door Dommel) niet meer te lang op zich laat wachten.

Uiteindelijk heb je al heel wat geld betaald zonder er iets voor in de plaats te hebben.
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

d-fens schreef:Heb zelf reeds Dommel en ben er content van. Had dit op 14/08 nu ook aangevraagd voor mijn moeder: ADSL netconnect lite + digitelbox, maar tot op heden nog geen enkele reactie (zelfde screenshot als hierboven) en dat terwijl inmiddels wel al volgende facturen zijn betaald:
- € 20,00 activatiekosten
- € 27,95 eerste maand internet (al bezig sinds 14/08!)
- € 18,00 filters
- €100,00 waarborg digitelbox

Hoop dat de activering van het ADSL-signaal (door Belgacom) en de installatie aan huis van de digitelbox (door Dommel) niet meer te lang op zich laat wachten.

Uiteindelijk heb je al heel wat geld betaald zonder er iets voor in de plaats te hebben.


Gewoon even bellen om te vragen hoever jouw bestelling al staat? Don't worry het zijn voor zover ik weet geen afzetters :p
rtificial
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 22 aug 2006, 12:58

Gaat er niet om dat het afzetters zouden zijn, gaat er om dat men aangeeft dat er geen wachttijd is :wink:

Uit een mailtje begreep ik dat er geen monteurs beschikbaar zijn, en er gister een of meerdere begonnen zijn bij Dommel.
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

rtificial schreef:Gaat er niet om dat het afzetters zouden zijn, gaat er om dat men aangeeft dat er geen wachttijd is :wink:

Uit een mailtje begreep ik dat er geen monteurs beschikbaar zijn, en er gister een of meerdere begonnen zijn bij Dommel.


Eén keer dat je bij ADSL2FIT geweest bent, denk je dat elke provider een afzetter is als er probs zijn. Dus A2F is de schuldige voor deze uitspraken. Anyway, back on-topic...
d-fens
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 dec 2005, 21:24
Contacteer:

Shag schreef:Gewoon even bellen om te vragen hoever jouw bestelling al staat? Don't worry het zijn voor zover ik weet geen afzetters :p

Het zijn geen afzetters. Mij gaat het om het feit dat mijn moeder - die momenteel nog niks van internet heeft - dit bedrag al heeft betaald, terwijl:

- het ADSL-signaal nog niet actief is
- de digitelbox pas op 6 september wordt geïnstalleerd
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”