Telenet Triple play

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
zaf
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 6 keer

Lang verwacht goed nieuws bij Telenet. Klanten (nieuwe en bestaande) die zowel vaste telefonie als internet bij Telenet hebben zullen voortaan kunnen genieten van een extra voordelige pakketprijs.
Concreet kost het pakket met ComfortNet (breedband light) plus Telenet FreePhone de ronde prijs van € 40. Wie kiest voor de combinatie van FreePhone met ExpressNet (10 Mbps) betaalt € 50. Tenslotte is er ook het zogenaamde Toppakket die FreePhone samen met ExpressNet Turbo (20 Mbps) tegen € 65 per maand brengt.
Met FreePhone kan men gratis bellen naar alle vaste lijnen, op weekdagen tussen 19 en 8 uur plus alle zater-, zon- en feestdagen. Het is ook mogelijk om 24/24 uur onbeperkt te bellen naar vaste binnenlandse lijnen, men betaalt gewoon € 5 extra.

Wie helemaal triple play gaat en ook nog de digitale televisie van Telenet erbij neemt of heeft en over een Digicorder beschikt krijgt de optie Flexview er gratis bovenop.

http://blauridder.net/?p=387

Ziet er mij wel voordelig uit. Weet er soms iemand iets meer over? Vanaf wanneer kan je deze abonnementsformules nemen?
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Begin 2007 :lol:

Neen niemand weet op dit moment iets meer. Dus dat wordt afwachten totdat er nog ergens iets lekt of totdat Telenet zijn communicatie opstart.
zaf
Plus Member
Plus Member

Ik heb dus gebeld naar telenet helpdesk.

Gewoon gezegd dat ik dat gelezen had en vanaf nu heb ik telefonie + internet aan bovenstaande tarief.

Voor wie het dus ook wilt, best eens telefoneren.

ps: ze zeiden trouwens dat het al een week beschikbaar is.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

zaf schreef:Ik heb dus gebeld naar telenet helpdesk.

Gewoon gezegd dat ik dat gelezen had en vanaf nu heb ik telefonie + internet aan bovenstaande tarief.

Voor wie het dus ook wilt, best eens telefoneren.

ps: ze zeiden trouwens dat het al een week beschikbaar is.

Meen je dit? Kloppen de prijzen in de aankondiging? Heb je ondertussen meer info gevraagd? Wanneer zal men het bekend maken via hun website of de media. Zou eerst nog eens rustig de verschillende combinaties willen bekijken en berekenen.
zaf
Plus Member
Plus Member

De prijzen kloppen.

Wij hebben hier nu expressnet Turbo + freephone + anytime voor 70€

Anders was dit 60€ + 17.50€ + 5€ = 82.50€.

Geen idee wanneer ze het bekend gaan maken, ik zou gewoon eens bellen en dan heb je het he :)
Vroeger betaalde ik 65€ voor alles, nu met 5€ opleg heb ik die Turbo erbij. Komt wel handig uit want de limiet begon echt krap te worden.

De helpdesk wist er alles al van en ze waren zeer vriendelijk.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

zaf schreef:Anders was dit 60€ + 17.50€ + 5€ = 82.50€.

Expressnet turbo (59,95€) + Freephone 24 (17,15€) = 77,10€

Raar dat oficiële Telenetverdelers nog van niks weten.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Zou het kunnen dat het nieuws te vroeg is uitgelekt? Bewust of onbewust. Op 4 september wordt Comfortnet verhoogd, dat er ook op die datum een officiële mededeling komt.

Reclame filmpjes en radio spot zijn nog niet klaar? Of worden pas begin september uitgezonden?

Software "mijn telenet" nog niet klaar om te draaien? Als ik mij goed herinner zou men dan ook alle gegevens hierop terugvinden, dus ook telefonie, televisie, ....
zaf
Plus Member
Plus Member

ZMD schreef:

+ 5€ voor anytime :)
MRC101
Elite Poster
Elite Poster

zaf schreef:
ZMD schreef:

+ 5€ voor anytime :)

Waarvoor is die anytime dan?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

ZMD schreef:Waarvoor is die anytime dan?

Als je 24u/24u gratis wil bellen (behalve GSM en speciale nummers) ipv. enkel tussen 19 en 8u + WE.

Eigenlijk heeft men het verwarrend gemaakt... die 5 euro extra komt dan overeen met een Freephone 24.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef:
ZMD schreef:Waarvoor is die anytime dan?

Als je 24u/24u gratis wil bellen (behalve GSM en speciale nummers) ipv. enkel tussen 19 en 8u + WE.

Eigenlijk heeft men het verwarrend gemaakt... die 5 euro extra komt dan overeen met een Freephone 24.

Las het ook net, vroeger was het Freephone voor €16,95 + Anytime €4,95 en nu (sinds mei dit jaar) krijg je hetzelfde met Freephone 24 voor €17,15.
Die 4,95€ mag je dus eigenlijk niet meer gebruiken in de vergelijking. En als je dan 5€ extra moet betalen, zoals dit in de begin post staat (tenzij dat ook fout is) om 24u/24u grztis te bellen naar vaste nr's, krijg je slechts 7,10€ korting (ander 12,10€).
En dan nog vind ik dit persoonlijk nog teveel, en ze hebben nog steeds even weinig trafiek en een te hoge prijs voor extra trafiek. Heeft er al iemand opgemerkt dat eenmalige extra trafiek 150€/GB voor downloadvolume en 750€/GB voor uploadvolume kost? Anders ben je verplicht maandelijks extra volume te nemen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

zaf schreef:De helpdesk wist er alles al van en ze waren zeer vriendelijk.

Ondertussen hebben andere klanten (zie PUB) contact opgenomen met TN... en daar wist men van niets ?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

r2504 schreef:
zaf schreef:De helpdesk wist er alles al van en ze waren zeer vriendelijk.

Ondertussen hebben andere klanten (zie PUB) contact opgenomen met TN... en daar wist men van niets ?

Dan weer andere klanten krijgen iemand die er wel van weet maar het niet kan aanpassen, en zonet zelf gebeld en de persoon wist het eveneens en heeft het ook aangepast.

Typisch Telenet... :roll:
[The Cleaner]
Member
Member

interesssant, ff een combi pakketje met turbo bestellen :p
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Oef eindelijk het is gelukt om over te schakelen. :-D
Alexandre
Member
Member

Nu ook officieel persbericht en powerpoint:

25/8/2006 Telenet lanceert eerste quadruple bundel

Voordelige ‘Packs’ voor €40, €50 of €65 per maand

Mechelen, 25 augustus 2006 - Vanaf 4 september brengt Telenet bundels van haar diensten op de markt onder de naam ‘Telenet Packs’. Surfen, bellen en kijken in één voordelig pakket: Budget Pack (€40/maand) , Standard Pack (€50/maand) of Top Pack (€65/maand). Bovendien biedt Telenet als eerste in Vlaanderen een quadruple bundel aan waarin zowel internet, vaste én mobiele telefonie als iDTV (FlexView) zit vervat.

In juli zette Telenet een belangrijke stap in de ontwikkeling van een ‘multiple play’ aanbod met de lancering van haar mobiele telefonie- product, Telenet Mobile. De klant kan nu bij Telenet terecht voor zowel internet, vaste telefonie én mobiele telefonie als televisie. Als quad-play speler biedt Telenet nu als eerste ook een quadruple bundel aan.

Telenet beloont klanten met meerdere diensten voor hun loyauteit en biedt hen met de ‘Telenet Packs’ een extra voordelige oplossing. Op jaarbasis kan dit een besparing van €140 tot €260 opleveren, afhankelijk van het ‘Pack’ dat de klant kiest. Door de transparante prijszetting heeft de consument bovendien ook meer controle over zijn factuur.

Telenet Mobile en FlexView (op de Digicorder) zijn opties in het bundelaanbod, maar geen verplichting. De klant kan bijgevolg zelf combineren en het pakket van zijn eigen keuze samenstellen. Voor alle ‘Packs’ krijgt de consument bovendien een vrijblijvende proefperiode van 2 maanden op het abonnementsgeld, onder het motto ‘niet tevreden, geld terug’.

BRON: http://www.telenet.be/nl/overtelenet/pe ... undel.page
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

tussen welke uren mag je gratis bellen met die freephone?
Praetorian
Premium Member
Premium Member

PowerSoft schreef:tussen welke uren mag je gratis bellen met die freephone?

24/24
PowerSoft
Premium Member
Premium Member

Praetorian schreef:
PowerSoft schreef:tussen welke uren mag je gratis bellen met die freephone?

24/24

das freephone24 als ik me niet vergis :) die andere dus, waar je enkel in de daluren gratis mee kan bellen (dus anders geformuleerd, wanneer zijn de daluren bij telenet)
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

ik denk van 19.00 tot 8.00 en op zater-zon-en feestdagen. Niet echt interessant zou ik zo zeggen.
PowerSoft
Premium Member
Premium Member

Zambo schreef:ik denk van 19.00 tot 8.00 en op zater-zon-en feestdagen. Niet echt interessant zou ik zo zeggen.

inderdaad, dat kan ik alleen maar beamen, we zijn momenteel bij belgacom en daar bel je vanaf 17u gratis
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Maar als ik de vergelijking maak met Telenet is het pakket nu wel goedkoper dan bij Belgacom.

Telefoon happy time = 17.15
Adsl = 39.95
Totaal = 57.10

Dat wil zeggen dat ik een 10Mbits lijn en 24/24 7/7 gratis bellen kan voor de prijs van 55. (+ gratis Flexview ter waarde van 4.95)

Dat is pas interessant :-D
AureliuS
Starter
Starter

is het iemand al opgevallen dat de totaalprijzen van hun nieuwe packs ni echt kloppen? (zie attachement onderaan)
snel gerekend kom ik (volgens de tarieven die op de telenet-site staan) aan:

standaard pack
expressnet : 41.95 EUR
freephone24: 17,15 of vanaf 1/09 19.95EUR
rest = optioneel
als totaal geeft mij dat maximaal 61.9EUR

top pack
expressnet turbo: 59.95 EUR
freephone24: 17,15 of vanaf 1/09 19.95EUR
rest = optioneel
dus maximaal 79.9EUR

(op zich al raar dat "freephone24" in de pack aanbieding 5EUR meer zou kosten dan "freephone", die ik btw nergens op de site terugvind ...)

waar halen zij dan g**v** die totalen??
:???:
Bijlagen
telenet_packs.jpg
de telenet pack-prijzen
(229.97 KiB) 78 keer gedownload
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster

AureliuS schreef:is het iemand al opgevallen dat de totaalprijzen van hun nieuwe packs ni echt kloppen? (zie attachement onderaan)
snel gerekend kom ik (volgens de tarieven die op de telenet-site staan) aan

Ik zag het vandaag ook toen we dit mailtje kregen.

Het Standard pack kost 55€ (als je Freephone24 wilt) terwijl Expressnet + Freephone24 ook maar 59,1€ kost.
Om dan het verschil groter te maken, verhogen ze gewoon de prijzen van een appart Freephone24 abbo naar 19,9€ (enkel voor nieuwe klanten).
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”