overschakelen tele2=> dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
t-town
Premium Member
Premium Member
Berichten: 527
Lid geworden op: 08 mei 2006, 19:56
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 22 keer

wat moet ik eigenlijka allemaal ondernemen om over te stappen naar dommel vant een tele 2 light account
ik wil dus niet 2 maanden dubbel betalen
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Dommel contacteren. Indien je een Belgacomlijn hebt is normaal gezien alles binnen de 10 dagen (max) in orde.
Zeg je TELE2 maar direct op. Heb ervaren dat het nog minstens 2 weken blijft werken, zelfs als is alles opgezegd :-)
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ik heb gemerkt dat de website van vroeger die ik bij versatel had nog altijd werkt en ik ben er al van mei weg. :)
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

AnD schreef:Ik heb gemerkt dat de website van vroeger die ik bij versatel had nog altijd werkt en ik ben er al van mei weg. :)


Mijn website bij Globe stond er na 2 jaar nog :-D gelukkig had ik er een redirect van gemaakt zodat de bezoekers niet dachten dat er geen updates meer waren. Uploaden ging namelijk niet meer. Bij Easynet kan ik nog wel inloggen met FTP maar verder ook niets, zelfs geen listing meer. Ik ben daar weg sinds 4 mei. Mail werkt nog wel (alleen ontvangen).
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”