Wanneer oplossing voor problemen in zone leuven?

Plaats reactie
biebel
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 4 keer

Aangezien mijn troubletickets straal genegeerd worden en ik nu eenmaal werk tijdens de kantooruren probeer ik dan maar eens via deze weg een paar simpele antwoorden op een paar simpele vragen te krijgen ..

Al sinds ik enkele maanden geleden op het nieuwe netwerk ben gegooid werkt mijn internet meer niet tot amper dan wel.
Belachelijke downloadspeeds, immense packetloss etc. Na een jaar vrijwel probleemloos internet via realdsl is dat natuurlijk wel zeer frustrerend. Devolgende vragen zou ik EINDELIJK eens beantwoord willen zien:
Wat is het probleem?
Welke stappen worden ondernomen om de problemen op te lossen?
Wanneer kunnen we weer een volwaardige breedbandverbinding verwachten?

Ik zal mijn facturen negeren zolang mijn troubletickets worden genegeerd.
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: wdhaeseleer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer

biebel schreef: Wat is het probleem?
Zover ik het kan inschatten gaat je node waarop je geconnecteerd zit overbelast zijn. Men heeft op enkele node's al meer Mbits gecommit.
Vermoedelijk volgt jou node ook.
biebel schreef: Ik zal mijn facturen negeren zolang mijn troubletickets worden genegeerd.
Lijkt me niet slim, maar je kan dit natuurlijk altijd doen al heb je wel degelijk een betaalplicht.
Jethz
Plus Member
Plus Member

053 lijkt mij ook redelijk overbelast.

Problemen zijn ongeveer 3 weken geleden begonnen.

Is dat dan het 'nieuwe' netwerk?
Jethz
Plus Member
Plus Member

ik wens Realdsl veel geluk in de toekomst, maar maandag vertrekt mijn aangetekend schrijven.

Surfen is onmogelijk geworden... laat staan iets anders doen.

Ik weet niet wat jullie het 'nieuwe' netwerk noemen, maar voor zover ik kan zien aan mijn kant zit iedereen nu via een 56k modem op internet bij Realdsl.

Ik denk dat ze best de oud-minister van informatie van Irak inhuren...

NIKS AAN DE HAND HIER:

Your current download speed:
11kbit/s or 1kbyte/s

Your current upload speed:
268kbit/s or 34kbyte/s
biebel
Plus Member
Plus Member

Ik BLIJF niet de volle pot betalen voor een dienst die voor geen meter werkt.

Het minste dat je zou verwachten is een verontschuldiging voor het ongemak en een vooruitzicht op verbetering of een eventuele compensatie, maar niets daarvan.

Ik heb een jaar vrijwel probleemloos op het oude netwerk gezeten en de dag dat ik werd omgezet begonnen de problemen. 4? maand lijkt me ruimschoots voldoende tijd om de kinderziektes op te lossen. In geval van overmacht kan ik best wel wat hebben, maar ik "begin" te vermoeden dat het hier eerder gaat over een geval van onkunde en onwil.

Mocht het nu om enkele maandjes gaan zou ik gewoon betalen en een andere provider nemen, maar ik hang nog tot mei aan deze bocht vast.
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

biebel schreef:k hang nog tot mei aan deze bocht vast.
Als je verbinding niet correct werkt stel je ze toch gewoon in gebreke a.d.h.v. een aangetekend schrijven waarin je tevens ook je opzeg geeft.
Op het werk hebben we ook een Rdsl lijntje liggen voor het surfverkeer, en ondanks dat deze nog redelijk fatsoenlijk werkt (bedrijven krijgen hogere prioriteit??) zullen wij de komende maanden onze opzeg geven om deze te vervangen door een kabelverbinding van Telenet(Solutions).
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

prodata schreef:Lijkt me niet slim, maar je kan dit natuurlijk altijd doen al heb je wel degelijk een betaalplicht.
Wij hebben hetzelfde gedaan met RealDSL toen onze verbinding niet goed werkte, zo'n tactiek werkt prima, doen we wel meer wanneer dat nodig is.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

dacht dat je wel best bij vermeld dat als men binnen de 7dagen niet reageert dat m'n dan akkoord gaat..
biebel
Plus Member
Plus Member

Ik kan weer online gamen .. packetloss is al stukken beter en dl speed is goed, maar nu is de upload omzeep.

Your current download speed: 3082kbit/s or 385kbyte/s Your current upload speed: 49kbit/s or 6kbyte/s.

Hoe stel ik hun in gebreke? Aangetekende brief met de reden waarom ik vind dat zij hun contract niet nakomen en vermelding dat ik eenzijdig het contract verbreek?
digitalboy
Member
Member

Download is goed.
Upload is inderdaad problematisch de laatste 2 dagen.
:/
Fluppeke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 20 keer

ombudsman telecom inschakelen , ze zullen realdsl daar ondertussen wel al zeer goed kennen
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”