Artikel 2: Duur en beëindiging
2.1. Het contract treedt in werking vanaf het moment van de aanvaarding
van het verzoek tot activering door TELE2. 2.2. Het contract wordt
afgesloten voor de duur van een jaar. Tenzij de klant ten minste 2
maanden voor het verstrijken van deze periode opzegt, zal het contract
stilzwijgend worden verlengd voor onbepaalde duur 2.3. De klant kan
het contract beëindigen voor het verstrijken van de aanvankelijke duur
van het contract mits betaling van een verbrekingsvergoeding gelijk
aan het maandelijkse abonnementsgeld tot aan de normale vervaldatum
van het contract. Na het verstrijken van de aanvankelijke vervaldatum
van het contract kan de klant opzeggen mits een opzegtermijn
van minimaal 2 maanden. De opzegging dient per brief te worden gestuurd
aan TELE2, Koningin Astridlaan 166, 1780 Wemmel. 2.4 TELE2
kan het contract beëindigen mits een opzegtermijn van 2 maanden.
2.5. Ongeacht het vermelde in artikel 6, kan TELE2 het contract onmiddellijk
schriftelijk beëindigen en dit zonder ingebrekestelling in geval
van gebruik van de Dienst voor ongeoorloofde doeleinden. 2.6. Elke
opzegging van onderhavig contract brengt automatisch het wissen van
de gegevens opgeslagen door TELE2 (e-mails, persoonlijke pagina's,
etc.) met zich mee. De klant moet dus regelmatig een back-up mak
ik ben een jaar tele2 adsl light klant
betekent dit dat ik nu kan opzeggen (2maanden opzegtermijn)