SAPPHIRE ATI RADEON X850XT 256Mb with Zalman VF 700 CU
ik heb nu deze computer eisen
windows xp pro
amd athlon 3500+
asus radeon 9550 256 mb ram
1024mb ram
80 giga geheugen
volgen het F.E.A.R. is het systeem goed maar is de video kaart het zwart schaap om alls vlot en op maximum te kunnen spelen welke video kaart
moet ik nemen ik twijfel voor de SAPPHIRE ATI RADEON X850XT 256Mb te nemen maar is die beter of niet en welke andere ati grafic kaarten zijn de beste en goedkoop
SAPPHIRE ATI RADEON X850XT 256Mb with Zalman VF 700 CU
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Is jouw moedertaal Nederlands ?
En leestekens zou het voor de lezer ook gemakkelijker maken...
Ik denk dat je bedoelt : "ik heb nu deze computer configuratie".gammo688 schreef:ik heb nu deze computer eisen
windows xp pro
amd athlon 3500+
asus radeon 9550 256 mb ram
1024mb ram
80 giga geheugen
En leestekens zou het voor de lezer ook gemakkelijker maken...
Zijn dit 2 termen die samen gaan ?beste en goedkoop
If you can't beat them, confuse them.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Hangt er vanaf hoe goedkoop je die kaart kan krijgen
. Misschien is het dan wel een betere deal dan een andere kaart te kopen. Indien je een nieuwe koopt zou ik trouwens toch wel iets anders dan de X850 zoeken.. Die is heeft - als je ze nieuw koopt - een behoorlijk slechte prijs/prestatie verhouding.

Heb sinds 2 weken ook de 7600GT van Sparkle. Echt TOP. Heb zowat alles op max staan bij Oblivion bvb op 1280/1024 en draait smoothly.
Voor 179€ bij PADEG winkels. Let wel, de fan maakt lawaai in stressed toestand. Een zalman zou veel oplossen...
Als ge geluidsloos wilt zou ik voor de "Gigabyte Silentpipe2 7600GT" gaan. Iets duurder wel 201€ bij http://shop.crazycamel.com/product_info ... nh6ouick13
Let wel op, ik denk dat die videokaart 2 slots in neemt...
Voor 179€ bij PADEG winkels. Let wel, de fan maakt lawaai in stressed toestand. Een zalman zou veel oplossen...
Als ge geluidsloos wilt zou ik voor de "Gigabyte Silentpipe2 7600GT" gaan. Iets duurder wel 201€ bij http://shop.crazycamel.com/product_info ... nh6ouick13
Let wel op, ik denk dat die videokaart 2 slots in neemt...