Realdsl contacterer? Account passwd verloren

Plaats reactie
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Realdsl bellen gaat uiteraard weer niet erg vlot. Verbinding wordt gewoon verbroken zodra je door die keuzemenu's zijt.

Probleempje.. ik ben mijn account passwoord kwijt. Hoe kom'k dit asap weer te weten? 'k Geraak wel ingelogt op diensupport en ticket is verstuurd maar iedereen hier weet hoe snel daar op gereageerd wordt. Kan ik dat online laten opnieuw sturen/resetten/... ?
biebel
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 4 keer

Trial and error zal wellicht de snelste oplossing zijn :/
En intussen blijven bellen.
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

poohbeer schreef:Realdsl bellen gaat uiteraard weer niet erg vlot. Verbinding wordt gewoon verbroken zodra je door die keuzemenu's zijt.

Probleempje.. ik ben mijn account passwoord kwijt. Hoe kom'k dit asap weer te weten? 'k Geraak wel ingelogt op diensupport en ticket is verstuurd maar iedereen hier weet hoe snel daar op gereageerd wordt. Kan ik dat online laten opnieuw sturen/resetten/... ?
IRC ? ze geven wel geen support over IRC, maar je kan ze daar soms laat bereiken..

irc.realroot.be #realdsl

Hou wel in gedachten dat ze geen support leveren over IRC.
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ofloo schreef:
Hou wel in gedachten dat ze geen support leveren over IRC.
leveren ze ergens anders dan wel support?! :cry:
Praetorian
Premium Member
Premium Member

kijk in je modemsettings? daar moet je toch inloggen met user en pass. Gebruik dan zo'n cheap ass 'password revealer' die je op elke shareware site vind (tucows, downloads.com...) en dan krijg je je pass te zien
kan je evt ook in je e-mailprogramma doen
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Of ge exporteert uw modem/router settings, en ge leest da bestand is door. Normaal zoude daar in het begin erges ook uw paswoord moeten tegenkomen, al dan niet geëncrypteerd.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
GaGo
Member
Member

als je mail programma zo geconfigureerd is dat het je wachtwoord onthoudt kan je dit terug"sniffen" met bijvoorbeeld Ethereal... een pop3 wachtwoord wordt in plain text doorgestuurd naar de mailserver.
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”