Realdsl bellen gaat uiteraard weer niet erg vlot. Verbinding wordt gewoon verbroken zodra je door die keuzemenu's zijt.
Probleempje.. ik ben mijn account passwoord kwijt. Hoe kom'k dit asap weer te weten? 'k Geraak wel ingelogt op diensupport en ticket is verstuurd maar iedereen hier weet hoe snel daar op gereageerd wordt. Kan ik dat online laten opnieuw sturen/resetten/... ?
Realdsl contacterer? Account passwd verloren
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
IRC ? ze geven wel geen support over IRC, maar je kan ze daar soms laat bereiken..poohbeer schreef:Realdsl bellen gaat uiteraard weer niet erg vlot. Verbinding wordt gewoon verbroken zodra je door die keuzemenu's zijt.
Probleempje.. ik ben mijn account passwoord kwijt. Hoe kom'k dit asap weer te weten? 'k Geraak wel ingelogt op diensupport en ticket is verstuurd maar iedereen hier weet hoe snel daar op gereageerd wordt. Kan ik dat online laten opnieuw sturen/resetten/... ?
irc.realroot.be #realdsl
Hou wel in gedachten dat ze geen support leveren over IRC.
-
- Premium Member
kijk in je modemsettings? daar moet je toch inloggen met user en pass. Gebruik dan zo'n cheap ass 'password revealer' die je op elke shareware site vind (tucows, downloads.com...) en dan krijg je je pass te zien
kan je evt ook in je e-mailprogramma doen
kan je evt ook in je e-mailprogramma doen
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Of ge exporteert uw modem/router settings, en ge leest da bestand is door. Normaal zoude daar in het begin erges ook uw paswoord moeten tegenkomen, al dan niet geëncrypteerd.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]