Gratis Digicorder.

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Daarstraks vrienden op bezoek gehad die me het volgende wisten te vertellen.
"we gaan inet+telefonie+digital TV bij TN nemen".

Omdat ze alles nemen moeten ze geen activatiekost betalen en is de digicorder gratis.

Iemand meer info hierover?

Lijkt me toch een kleine stunt van TN, op hun site vind ik alvast niets terug over deze actie.
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 77 keer
Contacteer:

mja die stunt is al meer dan een maand lopende. maar enkel voor mensen die deze via een telefoontje van telenet aangeboden krijgen (je moet op dat moment dan ook direct beslissen)

overlaatst heb ik (alle men vader zon telefoontje gehad)

heet heeft ff geduurt tegen dat de help desk medewerker doorhad dat ik al en defitge en onbeperkte internet lijn had.
hij vroeg welke provider en is dan naar de site van realdsl gesurft.

daarna beweerde hij dat een telenet expresnet plus lijn dan voor mij evengoed was.
nadat ik duidelijk had gemaakt dat enkel telenet sollutions. een gelijkwaardig product had en dan voor de dubble prijs.
werd nog maals benadrukt dat ik nu moest beslissen en zowel telefonie en internet moest nemen. om de digicorder gratis te krijgen. en ik hier niet voor kon terugbellen.
ik antwoorde dat het internet voor mij echt niet intresant was.
nu kreeg ik het antwoord dat hij de digbox wel aan iemand anders gaf en werd er promt ingehaakt.
Greetz cyberbug

Afbeelding
gimic
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 13 keer

Daar kan telenet niets aan doen, het is immers telenet niet die de producten verkoopt, maar externe firma's.

Greetz
Gimic

cyberbug schreef:mja die stunt is al meer dan een maand lopende. maar enkel voor mensen die deze via een telefoontje van telenet aangeboden krijgen (je moet op dat moment dan ook direct beslissen)

overlaatst heb ik (alle men vader zon telefoontje gehad)

heet heeft ff geduurt tegen dat de help desk medewerker doorhad dat ik al en defitge en onbeperkte internet lijn had.
hij vroeg welke provider en is dan naar de site van realdsl gesurft.

daarna beweerde hij dat een telenet expresnet plus lijn dan voor mij evengoed was.
nadat ik duidelijk had gemaakt dat enkel telenet sollutions. een gelijkwaardig product had en dan voor de dubble prijs.
werd nog maals benadrukt dat ik nu moest beslissen en zowel telefonie en internet moest nemen. om de digicorder gratis te krijgen. en ik hier niet voor kon terugbellen.
ik antwoorde dat het internet voor mij echt niet intresant was.
nu kreeg ik het antwoord dat hij de digbox wel aan iemand anders gaf en werd er promt ingehaakt.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”