Internet sinds 3-4 dagen heel traag

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
psychodweep
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 feb 2003, 00:34

Ik heb Scarlet One en sinds een dag of 4 is em heel traag.
Daarmee bedoel ik dat het heel lang duurt eer een pagina laadt (indien em dat wil doen). En in de meeste gevallen wil em gewoon de pagina niet laden. Ik moet verschillende keren op refresh klikken, en indien het lukt om de pagina of site te laden, dan duurt het tergend lang.
Dit probleem is erger en veeel trager dan smallband. Daar heb je nog een constante datastroom, hier wil em gewoon niet laden.
Vroeger werkte alles prima en snel.

Ik heb thuis 2 laptops en 1 pc en op alle computers heb ik hetzelfde probleem. Ik heb ook een nieuw geformatteerde pc gebruikt en daar zelfde prob.
K heb in de middag gebeld naar scarlet, maar aan telefoon zei een stem dat ze enkel tijdens de week open zijn, terwijl op de site iets anders staat.
Dus ik zal maandag bellen naar hen, maar ik wil dus weten of er nog mensen zijn met dit probleem?
Ik ben van regio Kortrijk (dus 056).
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Vertel ons eerst eens welke router/modem je hebt en welk lijnprofiel je haalt...
psychodweep
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 feb 2003, 00:34

K heb het probleem al gevonden... lag aan m'n linksys wrt54g...
k heb em gewoon gereset en alles gaat weer snel.
Ik vind het ook maar raar dat dit plotseling gebeurt.

(Modem is natuurlijk de Scarlet Box)
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”