mensen reageer alleen als je weet waarover je spreekt!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Gesloten
thomasvanderavert1
Starter Plus
Starter Plus

Ik zal geen persoonlijke berichtjes meer sturen maar dat komt omdat ik reageer op iemand die reageerd op mijn bericht terwijl hij/zij niet weet waarover ze spreken.

Ik surf op breedband en mijn downloadbandbreedte is 1024KB
en mijn uploadbandbreedte is 768KB

Dus mensen/kinderen reageers alleen als je weet waarover je spreekt.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

... en je hebt een Scarlet-verbinding?

Welk type abonnement heb je dan als je 768 kbit upload hebt? Haal je dat ook effectief? (doe eens een speedtest?)

En ik denk dat de mensen die hier reageren véél beter weten waarover ze het hebben dan dat wat jij denkt!
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

thomasvanderavert1 schreef:Ik zal geen persoonlijke berichtjes meer sturen maar dat komt omdat ik reageer op iemand die reageerd op mijn bericht terwijl hij/zij niet weet waarover ze spreken.

Ik surf op breedband en mijn downloadbandbreedte is 1024KB
en mijn uploadbandbreedte is 768KB

Ik weet best waarover ik spreek, en misschien nog wel beter dan jij (United Telecom is ZEKER niet de eerste ISP met FUP/ zonder limiet in België).
En 1024kB / 768kB staat gelijk aan 8mbit / 6mbit. Waar vind jij zo een verbinding wel niet?
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Leer eerst al eens je posts nalezen en corrigeren alvorens je uit de hoogte doet tov anderen.

Ik zal geen persoonlijke berichtjes meer sturen maar dat komt omdat ik reageer op iemand die reageerd op mijn bericht terwijl hij/zij niet weet waarover ze spreken.

Humor heb je anders te over. Neen, even serieus, wat liep er mis in je jeugd? Of ben je geboren met dat ego? Zelden zo'n wereldvreemde posts gelezen.

PS: ik wens geen persoonlijke berichten, en United Telecom zal me worst wezen.
Gesloten

Terug naar “Allerlei”