Hallo,
Het is maar om te zeggen dat er in België al een provider bestaat met onbeperkt DATALIMIET!
Dit betekent onbeperkte download en upload per maand zonder te moeten bijbetalen.
Dus Scarlet en alle andere providers buiten www.united-telecom.be moeten geen excuses meer maken van dat ze dat niet kunnen omdat ze nog aan de abonnementen moeten verdienen.
Want als United-Telecom dit kan aan een zeer lage abonnement prijs en ze verdienen er aan dan kan iedereen dit volgen!
Toen ik Scarlet over dit onderwerp opbelde zeiden ze mij dat nog nooit iemand gevraagd heeft buiten ik i.v.m de datavolumes; wat ik dus niet geloof.
Dus aan iedereen voor wie datalimiet ook belangrijk is surf dan eens naar www.united-telecom.be en begin Scarlet daar eens over aan te pakken.
Als we bij united-telecom een jaar abonnement nemen met onbeperkt bellen en onbeperkte datalimiet dan betalen we maar een paar euro's meer dan het abonnement bij Scarlet One.
Ik had eens uitgeteld en ik kwam op 3€ meer per maand maar dan mogen we zoveel bellen en zoveel downloaden, uploaden als we willen per maand!!!
En Scarlet kent dan nog geen Nachtsurfen wat de andere providers wel doen en dit is dat alles maar aan 50% wordt aangerekend i.p.v alles aan 100%! M.a.w download je of upload je in de nacht(00:00u en 10:00u) 100MB dan wordt er maar 50MB bijgeteld op dataverbruikmeter!
Maar ik vindt dat we ook eens moeten beginnen met ONBEPERKT DATALIMIET!!!!
Groetjes,
Thomas
P.s begin allemaal eens aan jullie providers te zagen voor ONBEPERKT DATALIMIET!!!
ONBEPERKTE DATALIMIET (DOWNLOAD en UPLOAD) United-Telecom
-
- Starter
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Ben al die teksten over United-Telecom al beu.... al de laatste tekstjes die geplaatst zijn gaan maar over één onderwerp door dezelfde poster bah...
Eigen lof stinkt zou ik zeggen....Ik blijf waar ik ben
Eigen lof stinkt zou ik zeggen....Ik blijf waar ik ben
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
512 down en 256 upstream !! ROFLOL ... en dit in breedband tijden ofwat ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Ban die user aub eens, hij stuurt tevens spam voor deze provider via pm.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
ditCh schreef:512 down en 256 upstream !! ROFLOL ... en dit in breedband tijden ofwat ?
Nu is er wel een promotie waarmee je voor 29,90€ kan surfen aan 4Mbps.
Maar voor de rest wil ik die spammer niet veel gelijk geven.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
ZMD schreef:ditCh schreef:512 down en 256 upstream !! ROFLOL ... en dit in breedband tijden ofwat ?
Ik zag het ook juist; lijkt eigenlijk op het Versatel All-In, van voor de limitering in gang ging. Zou het nog steeds zo zijn bij United Tel. ?
-
- Starter Plus
ZMD schreef:ditCh schreef:512 down en 256 upstream !! ROFLOL ... en dit in breedband tijden ofwat ?
Dit is een slimme gast die is ff gaan kijken wat alle andere nog niet gedaan hebben waarschijnlijk.