betaling eerste factuur na keuze voor overschrijving

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
floris
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 mei 2006, 11:34

Hallo, ik heb daarnet een account aangemaakt via dommel en dadelijk een factuur ontvangen. Mijn vraag is nu dien ik bij dit bedrag nog 1.5 euro bij te tellen? Ik heb namelijk gekozen voor overschrijving en dan kwam dit bedrag er nog bij.

Bedankt
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

ik heb me net ook ingeschreven, wel op domiciliatie, en ik snap ook niet direct wat ik moet doen:
-conbtract zenden? welk contract?
-die eerste betaling


als antwoord op je vraag: maandelijks komt 1.5 euro meer te betalen omdat je met overschrijving werkt. Stond zo toch bij betalingswijzen
floris
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 mei 2006, 11:34

contract volgt in tweede mail. Bedankt voor antwoord zal dan 34€ overschrijven.
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Dan effe een ander vraagje over die facturen. Ik heb da ook aangevraagd met die domilciering maar hoe weet ge wanneer die begint te lopen? want ik krijg toch nog een factuur. Nie da straks alle 2 keer betaald is he.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

U kan nagaan of dit zo is door in te loggen op https://crm.schedom-europe.net.

Hier kiest u voor 'proforma invoices', waarna u op de proforma nummer klikt om de faktuur te openen.

Als in deze faktuur staat vermeld dat deze automatisch wordt afgerekend via uw financiele instelling, betekent dit dat de domiciliëring ok is. Zoniet, dient de betaling nog via overschrijving te gebeuren.
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

floris schreef:contract volgt in tweede mail. Bedankt voor antwoord zal dan 34€ overschrijven.

die heb ik niet gehad:/ crap dus
es mailen naar die gasten, tis wel weekend maar kom
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”