Ook gelezen?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Koelreuteria
Pro Member
Pro Member
Berichten: 385
Lid geworden op: 25 mei 2006, 01:30
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 6 keer

ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Ik zie wel NERGENS dat je na de 50 gb of 100 gb datalimiet tegen een zacht prijsje kan bijkopen :roll: wat dus bij dommel wel het geval is 8)
Dus mijn conclusie is dat je bij Yabu ADSL wel iets minder betaald per maand maar dan heb je het ook wel gehad.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

ketter schreef:Ik zie wel NERGENS dat je na de 50 gb of 100 gb datalimiet tegen een zacht prijsje kan bijkopen :roll: wat dus bij dommel wel het geval is 8)
Dus mijn conclusie is dat je bij Yabu ADSL wel iets minder betaald per maand maar dan heb je het ook wel gehad.


Bij dommel kan je toch ook geen volume bijkopen na 100GB.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ZMD schreef:
ketter schreef:Ik zie wel NERGENS dat je na de 50 gb of 100 gb datalimiet tegen een zacht prijsje kan bijkopen :roll: wat dus bij dommel wel het geval is 8)
Dus mijn conclusie is dat je bij Yabu ADSL wel iets minder betaald per maand maar dan heb je het ook wel gehad.


Bij dommel kan je toch ook geen volume bijkopen na 100GB.


ZMD lees hier is de voorwaarden van dommel :lol:

wat als ik mijn standaard traffiek overschrijdt?
c) u kiest ervoor om de snelheid (4 mbps down en 256 kbps up) te behouden tot het maandeinde door hiervoor op de betreffende link te klikken in de e-mail die u ontvangt. voor de transfer van de eerste extra 50 gb betaalt u 0,40 euro per begonnen gb aan overusage en voor de gb's daarboven betaalt u 1,00 euro per begonnen gb aan transfer.
alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% btw.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Is wel just i-net hé (geen mail,webruimte….), wat wel leuk opmerken is, is dat nieuwe spelers (freedomnet) na de limiet ook de 1mbit medium hanteren…laat ze maar komen zo :P
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Wat als ik mijn standaard traffiek overschrijdt?
U ontvangt tijdig een e-mail van ons waarin u wordt gewaarschuwd voor de overschrijding van uw maandelijkse standaard traffic limiet. U wordt bij het bereiken van de 100 gb transfer overgeschakeld op medium band (1 mbps down en 256 kbps up). U kan aan deze 1 mbps zeer comfortabel verder surfen en e-mails ophalen. op de transfer aan deze snelheid is er een fup van toepassing, m.a.w. behoudens zware netwerk-overbelasting, kan u zoveel up- en dowloaden als u wil.


Smallband: +-6kB/sec = +- 21MB/uur = +- 500 MB/dag = +- 15 GB/maand
Mediumband: +- 125kb/sec = +- 450MB/uur = 10,8 GB/dag = +- 320GB/maand

Ik vermoed niet dat hun fup al te hoog gaat liggen.
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

Teebee schreef:
Wat als ik mijn standaard traffiek overschrijdt?
U ontvangt tijdig een e-mail van ons waarin u wordt gewaarschuwd voor de overschrijding van uw maandelijkse standaard traffic limiet. U wordt bij het bereiken van de 100 gb transfer overgeschakeld op medium band (1 mbps down en 256 kbps up). U kan aan deze 1 mbps zeer comfortabel verder surfen en e-mails ophalen. op de transfer aan deze snelheid is er een fup van toepassing, m.a.w. behoudens zware netwerk-overbelasting, kan u zoveel up- en dowloaden als u wil.


Smallband: +-6kB/sec = +- 21MB/uur = +- 500 MB/dag = +- 15 GB/maand
Mediumband: +- 125kb/sec = +- 450MB/uur = 10,8 GB/dag = +- 320GB/maand

Ik vermoed niet dat hun fup al te hoog gaat liggen.


pfff ge moet nu al ne echte zot zijn om 24u/24u dingen hebben om te downloaden... En om maar te zwijgen van plaat sop HD. :).Mensen moeten toch ook redelijk blijven :), Veel dingen die ge download, gaat ge nooit gebruiken sommige of nooit zien of nooit spelen enz...
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

Zuttasoxx schreef:
Teebee schreef:
Wat als ik mijn standaard traffiek overschrijdt?
U ontvangt tijdig een e-mail van ons waarin u wordt gewaarschuwd voor de overschrijding van uw maandelijkse standaard traffic limiet. U wordt bij het bereiken van de 100 gb transfer overgeschakeld op medium band (1 mbps down en 256 kbps up). U kan aan deze 1 mbps zeer comfortabel verder surfen en e-mails ophalen. op de transfer aan deze snelheid is er een fup van toepassing, m.a.w. behoudens zware netwerk-overbelasting, kan u zoveel up- en dowloaden als u wil.


Smallband: +-6kB/sec = +- 21MB/uur = +- 500 MB/dag = +- 15 GB/maand
Mediumband: +- 125kb/sec = +- 450MB/uur = 10,8 GB/dag = +- 320GB/maand

Ik vermoed niet dat hun fup al te hoog gaat liggen.


pfff ge moet nu al ne echte zot zijn om 24u/24u dingen hebben om te downloaden... En om maar te zwijgen van plaat sop HD. :).Mensen moeten toch ook redelijk blijven :), Veel dingen die ge download, gaat ge nooit gebruiken sommige of nooit zien of nooit spelen enz...
idd... dat is downloaden om maar te downloaden he...
Ik heb zelf de vorige 4 maand geen enkele illegale download gehad, en ik kom niet toe met 10 gig die de meeste isps aanbieden. maar met 20 zou ik perfect toekomen.
Ik snap gewoon niet wat mensen met meer traffic allemaal downlaoden en daarmee doen:/
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Hmm enkele dvd5/9ens,hd stuff, zo zot bent ge dan ook niet hé…voor een enkele keer...continu hmmm tja...
Maar wat moeten jullie dan wel denken over UPC chello extreme 20480 Kpbs geen datalimiet/ fub
http://www.upcbelgium.be/upcbe2/upcbe_l ... 624&R=3251

en daar is er commotie omdat ze (sommige) knijpen ,
http://tweakers.net/nieuws/42802/?highlight=chello

daar zitten er idd (enkele) zotten
:roll:

edit
Topicsken just gestart op user
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=11214
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”