Philips wireless installatie Dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
gabby
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 jan 2006, 13:51

Hi,

ik heb problemen met het installeren van mijn Dommel Account op mijn PC via mijn Phillips wireless modem. Ik heb een Skynet account die nog werkt, en heb via Wizard geprobeert om Dommel te installeren met de juiuste settings, maar krijg geen verbinding via mijn wireless op Dommel.


XXX
Gebruikersavatar
Kokki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 07 nov 2004, 14:40
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Dat zou toch moeten lukken hoor. Hier heeft die Philips ook een tijdje gestaan. Geraak je helemaal niet op het internet (zowel met draad als zonder draad)?
Ben je zeker dat je account al actief is?
Normaalgezien moet je gewoon je skynetgegevens veranderen in die van Dommel. That's all.
killer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 261
Lid geworden op: 09 apr 2006, 12:30

enige wat je moet doen is surfen naar http://192.168.1.1 das je modem/router/wireless AP dan kan je in basic settings Quickstart vinden, hierin de username/password aanpassen en dan onderaan save settings kiezen. Daarna moet je even wachten en als het werkt krijg je meestal een bericht "your internet connection is working". Als dit niet zo is wil dit niet perse zeggen dat het niet werkt (je modem kan trager synchroniseren/inloggen). het "online" lampje op de modem is een betere indicatie.
gabby
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 jan 2006, 13:51

Ok guys, bedankt. Ga het direct proberen!!!



XXX
gabby
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 jan 2006, 13:51

Hi,

Kan nu connecteren met Dommel, maar enkel via de lan poort (met kabel), en niet draadloos :-(

De computer vindt het philips station, en kan verbinden, maar als ik dan wil gaan surfen, kan ik nergens op terecht. Internet explorer blijft gewoon steken.


Dus ik kan surfen via Lan (met kabel), maar niet via wifi (draadloos) ......

:? :???: :-(
Gebruikersavatar
Kokki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 07 nov 2004, 14:40
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Geraak je ook draadloos in de setup van de router of niet? Wat voor IP-adres krijg je?
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”