Rubriek Software

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase.be crew kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase.be wordt hier gepost.
Plaats reactie
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Aan de Mods,
Heb een voorstel om toch eventueel " Software " op te nemen in de lijst.
Hardware staat duidelijk vermeld, men kan er niet naast als men iets wil plaatsen wat hardware is.
Om iets te plaatsen wat software aanbelangt (b.v.) een link naar software toe moet men zoeken waar dit onder te brengen.('k Had verschillende keren de search gebruikt met als zoekwoord Software zonder een duidelijk resultaat) zowel onder Windows als non Windows
Van The Oddity had ik vernomen dat men dit kan gepost worden onder het forum Software > Windows of Non-Windows.
Daar komen ook onderwerpen aan bod zoals hardware enz....
Ik denk dat het voor bezoekers of nieuwelingen soms onduidelijk is wat waar te posten :???:
Mijn voorstel, een rubriek Software ofwel Links naar Software :???:
Mijn voorstel komt er ook om te vermijden dat na een foutieve plaatsing van een onderwerp, dit nadien moet verplaatst worden door een moderator :wink:
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 27 jul 2003, 08:16, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Blue-Sky,

Er is een rubriek software!

Zoals een Rubriek Netwerken is er ook een rubriek software en daar maken we een onderscheid tussen Win en non-Win. Dus je moet niet twijfelen. Daar kan je terecht om links ivm software te posten.

Nu hardware hoort daar niet thuis meestal brengen we dat voorlopig onder techniek of ergens anders nodig. Wat wel misschien een goed idee is is een forum hardware bij creëren voor non-network hardware. maar dat is het ook. Om software issues of links te posten is er voldoende.

Duidelijker kan volgens mij niet!
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”