remote computer did not respond in a timely manner.

Plaats reactie
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Sinds gisterenavond krijg ik volgende melding als ik wil inloggen bij RealDSL

"Verifying username and password...

Error 718: The connection was terminated because the remote computer did not respond in a timely manner."

zijn er nog mensen met dit probleem?

Ik heb al tevergeefs met verschillende computers geprobeerd om in te loggen, en ik heb dit ook met verschillende modems getest, steeds krijg ik dezelfde melding.

ik ben momenteel ingelogd met een inbelverbinding.

ik heb dit probleem nog een keer gehad maar toen was het voor de overschakeling naar het nieuwe netwerk, toen heb ik een week zonder internet gezeten, hopelijk is dit nu niet nog is het geval
avatara
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 dec 2005, 11:55

Ik heb u probleem al sinds gisterenmiddag. Ik heb men driver al hergeïnstalleerd, talloze reboots .... :cry:

Enige troost is dat het nu zeker niet bij mij ligt maar de PROVIDER. :evil:

Realdsl HELP

:!:
Bijlagen
realdsl_fucked_up.jpg
(72.25 KiB) 114 keer gedownload
verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 mar 2004, 22:24

avatara schreef:Ik heb u probleem al sinds gisterenmiddag. Ik heb men driver al hergeïnstalleerd, talloze reboots .... :cry:

Enige troost is dat het nu zeker niet bij mij ligt maar de PROVIDER. :evil:

Realdsl HELP

:!:


al dat werk lijkt me nogal zinloos bij het krijgen van die foutmelding.
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 mar 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 13 keer

Hierzo ook nu :(

"No response to PAP authenticate-requests".

Is sinds 4u voorbije nacht naar de haaien gegaan blijkbaar
zertox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

fixed .... :)
Tracer07
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 08 mar 2004, 17:05

nog wel mooi zo service op een zondag :)
zertox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Je kan nu al 24/5 terecht via telefoon tijdens de werkweek ;)

Voor het weekend moet er ook nog een oplossing komen.
Tracer07
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 08 mar 2004, 17:05

ah dus nimeer enkel kantooruren..das wel goe :)
was lastig als je vrijdagavond zonder internet kwam .. om 6uur..en je 3dagen moest wachten :p
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Tracer07 schreef:ah dus nimeer enkel kantooruren..das wel goe :)
was lastig als je vrijdagavond zonder internet kwam .. om 6uur..en je 3dagen moest wachten :p


Eerlijk zeg wat je wil over de support bij mijn weten zijn ze bijna altijd via mail of dergelijks bereikbaar.. nu ja niet telefonisch maar als ik een mailtje stuur om 1 u 's nachts krijg ik meestal responds..


'k Heb net nog gevraagd, ja op zondag wat ik het best doe als ik verhuizen ga..

Zulke helpdesk heb je nergens :p zelfs niet bij belgacom ! Slechte zever komt er altijd op maar goeie mag ook wel eens gezegd worden..

En bij mijn weten is dit nog nooit anders geweest bij realdsl, m'n heeft niet altijd een oplossing voor de hand maar m'n antwoord steeds en is altijd bereid om te helpen.
zertox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Je kan ook altijd een voicemail bericht achterlaten...
avatara
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 dec 2005, 11:55

probleem opgelost ...

whiiii
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

jwouters schreef:fixed .... :)


hey Jwouters wat was eigenlijk de probleem als ik dat mag vragen,....


Want was best wel lastig :o) geen internet 24/24

zouw je mij beetje informeren , dan weet ik het , ook al sturen julie mij geen verwittiging van dit of dat ,.... Dat als foutmeling 718 komt dat het 9/10 die fout moet zijn

Btw kun je me ook al mijn gegevens toesturen per mail

[email protected] ( mijn toegekende emailadres en al die zakens :o) )

bedankt alvast ik kan ook en tiket sturen,... maar nu ik toch hier ben vraag ik het hier :lol:
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

Ofloo schreef:
Tracer07 schreef:ah dus nimeer enkel kantooruren..das wel goe :)
was lastig als je vrijdagavond zonder internet kwam .. om 6uur..en je 3dagen moest wachten :p


Eerlijk zeg wat je wil over de support bij mijn weten zijn ze bijna altijd via mail of dergelijks bereikbaar.. nu ja niet telefonisch maar als ik een mailtje stuur om 1 u 's nachts krijg ik meestal responds..


'k Heb net nog gevraagd, ja op zondag wat ik het best doe als ik verhuizen ga..

Zulke helpdesk heb je nergens :p zelfs niet bij belgacom ! Slechte zever komt er altijd op maar goeie mag ook wel eens gezegd worden..

En bij mijn weten is dit nog nooit anders geweest bij realdsl, m'n heeft niet altijd een oplossing voor de hand maar m'n antwoord steeds en is altijd bereid om te helpen.

logisch voor een webhosting van grote commerciele bedrijven. Ze kunnen het zich niet veroorloven om sites zoals TMF en dergelijke een dag of nacht uit de lucht te laten=> er is zowat altijd iemand op kantoor daarom. Nadeel: meestal kent die niets van adsl ( eigen ondervinding). Dat heeft belgacom niet echt nodig he. Daarnaast heb je bij belgacom een aangepaste spoeddienst voor bedrijven, ziekenhuizen ed. zodat daar wel dezelfde service wordt verleend. maar voor een domme particulier is dat niet nodig redeneren ze dan he.
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”