partitie probleem

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
mine

hey ik heb een probleempje ik mijn partitie van mijn comp is veranderd mijn cd rom station noemde vroeger vb. d: en nu is het veranderd naar e: hoe kan ik alles weer goed stellen want nu kan ik geen cd-rom meer schrijven met deze omdat die veranderd is van naam ...
hopelijk kunnen jullie me helpen

thx

[mod="The Oddity"]
Typo effe verbeterd, is duidelijker nu.[/mod]
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

welke windows heb je?
als je een nt based hebt (nt, 2k, xp) dan klik je met de rmb op my computer/manage/storage/disk managment (local)
en daar kan je dat aanpassen
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Hoe heb je dat veranderd? Een extra apparaat geïnstalleerd (harde schijf, cd-rom/dvd-rom/schrijver/tapestreamer/kaartlezer(s)) ?
Ook al verschuift een cd-schrijver door zoiets van driveletter-naam, normaal zou je daar toch nog altijd mee moeten kunnen schrijven hoor: brandprogramma's spreken een schrijver namelijk niet met een driveletter aan.
Staat de schrijver nog in deze computer?
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Hmm, indien je app geinstalleerd hebt, dan zou het geen probleem mogen zijn voor Nero of andere burnsoftware zoals meon zegt.

heb je geen hardware geinstalleerd, heb je dan zitten experimenteren met het aanmaken van partities? In Xp, partition Magic, fdisk?

Indien ook neen, check dan eens op spyware met ad-ware en/of spybot...
eveneens antivirus scan doen.

Er zijn sommige spyware/virus programs die vrij hardnekkig te werk gaan en die soms die zaken ook veranderen om chaos te creëren...heb het al gezien bij mensen vandaar de tip.
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”