Hallo allemaal,
Welke ADSL provider kan ik best gebruiken waar ik geen telefoonabonnement voor nodig heb?
Momenteel heb ik ADSL GO Skynet/Belgacom. Ik wil hier zo snel vanaf.
Ik zoek dus een provider die zorgt voor de lijn en toegang een totaalpakket zonder telefoonabonnement.
Andere providers met telefoon mag ook.
Als ik dus gewoon mijn internet afzeg bij skynet/belgacom kan ik dan overstappen naar elke andere provider als ik mijn telefoon toch behoud bij belgacom?
Alle tips welkom, merci.
Welke provider zonder telefoon?
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
De grote providers zonder telefoonabbo zoals Tele2 en Scarlet raad ik af (wegens gewoon slecht). Mobistar is is dan weer net iets te duur.
Dus je schakkeld beter je telefoonlijn om van Classic naar Discoveryline (als dit nog niet het geval was) en neemt EDPnet of Dommel.
EDPnet (Max 6 Dyn) komt het goedkooptste (en het snelst) uit als je minder dan 32GB / maand download (of meer dan 80GB) en Dommel (Netconnect) is dan weer iets goedkoper als uw maandelijks verbuirk gemiddeld tussen de 32GB en de 80GB ligt.
Als je genoeg hebt met 10GB is Dommel netconnect lite ook interessant voor u.
Dus je schakkeld beter je telefoonlijn om van Classic naar Discoveryline (als dit nog niet het geval was) en neemt EDPnet of Dommel.
EDPnet (Max 6 Dyn) komt het goedkooptste (en het snelst) uit als je minder dan 32GB / maand download (of meer dan 80GB) en Dommel (Netconnect) is dan weer iets goedkoper als uw maandelijks verbuirk gemiddeld tussen de 32GB en de 80GB ligt.
Als je genoeg hebt met 10GB is Dommel netconnect lite ook interessant voor u.
- Bijlagen
-
- EDPnet vs Dommel.jpg
- (59.38 KiB) 730 keer gedownload
Laatst gewijzigd door MRC101 24 mei 2006, 12:15, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Evonet bied ook raw coppers aan!
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
ditCh schreef:Evonet bied ook raw coppers aan!
Spijtig genoeg is dit duurder dan een Discovery-line en bijna zo duur als een Classic en uiteindelijke komt dat geld toch bij Belgacom uit dus nemm je best nog altijd een Discovery line.