Error 650

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
JB
Starter
Starter

Heb zopas de ASUS USB geïnstaleerd (op PC WIN98SE). Wanneer ik op het icoontje klik op de desktop lukt het niet om een verbinding te maken. Ik krijg steeds error 650. als ik kijk bij 'modems' staat er niks, geen modem geînstaleerd en als ik windows laat zoeken vindt hij er geen.
Heeft iemand hiervoor een oplossing?
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

hallo,

dat is een gekend probleem mee die usb modems.Sommige mensen raden af een usb modem te gebruiken doch ik gebruik speedtouch usb al jaren en ik maar 1 keer een ersntig defect gehad (modem is vervangen door BGC toen ) ik zou zeggen kijk hier eens http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... light=asus dit topic gaat ook over de modem die u gebruikt misschien staat er iets in dat u kan helpen.en als u echt die problemen blijft ondervinden van "onbekend apparaat" (gebruik altijd wel de laaste nieuwe drivers) dan zou ik eens naar BGC (belgacom ) bellen => 0800/23451 voor adsl klanten (dit is skynet) misschien ben je beter met 0800/22700 (dit is BGC turboline storingen) ge legt uw probleem uit indien nodig komt er iemand bij u thuis en als het probleem bij de modem ligt en op voorwaarde dat uw modem zich nog in zijn garantieperiode bevindt wordt het toestel gratis vervangen door BGC (u hebt een ticketnummer van een technische mdewerker van belgacom nodig die vastgesteld heeft dat het probleem aan de modem ligt)

het is in elk geval een gekend problem mee die asus usb modem

ik heb ook een vermoeden dat "error 650" een telefoonlijn probleem is ik ben echter niet zeker
Registered Linux user #286313
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Error 650 is dat die error dat de server niet antwoord of zo. Ik ken die foutnummers niet van buiten :wink: Maar ik denk dat het deze is. Ik heb dit ook eens voorgehad. het probleem was dat mijn modem "vastgelopen" was. Ik heb zo een eicon USB. Ik heb toen naar de helpdesk gebeld en daar hebben ze mij gezegd dat ik de modem moest uittrekken, de PC herstarten en toen de modem terug insteken als deze volledig herstart was. En het probleem was bij mij opgelost.

http://www.mxstream.nl/support/ANT_usb_650.html > een extra link met uitleg.

Cheers
Afbeelding
TheSurvivor
Starter Plus
Starter Plus

en klein detail, de modem zal nooit onder modems staan in windows -> wel onder systeem -> apparaarbeheer -> netwerkadapters
Paranoia is just reality on a finer scale - Strange Days
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”