Het tooltje, die er onder meer voor zorgt dat je de inktpatronen apart kan reingen, ontvang je na het sturen van je mail-adres.
Vond ik toch wel een goeie tip, die veel mensen aanbelangt!
Elrocco
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Dit zou wel kunnen, maar dat zegt mij nietsblaatpraat schreef:Offtopic doch: is dit de grootste topic-revival-bump die hier al meegemaakt is?
holy crap... lijkt me idd een beetje overdreven en @hobbit had beter een apart topic geopend.blaatpraat schreef:Offtopic doch: is dit de grootste topic-revival-bump die hier al meegemaakt is?
Ik denk dat je hem niet juist begrijpt. Hij heeft het op het feit dat jij hier post in een topic waar de laatste post dateerde van bijna 18 (!!) jaar geleden. Normaal is het geen goed idee om zulke oude threads nieuw leven in te blazen want die oude posts zijn normaal totaal niet meer relevant. In het jargon spreekt men dan van een necro-bump of revival-bump, omdat je een dood (necro) topic met jouw nieuwe post (bump) terug leven inblaast (revival). De opmerking sloeg dus helemaal niet op het feit of er elders al iets gelijkaardig besproken is.hobbit schreef:Als dit al eens besproken is dan vind ik dit niet terug