Twijfel tussen Dommel en EDPnet

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
nickxbe
Starter Plus
Starter Plus
Provider

Hello,

Ik zit momenteel bij unrealdsl en ben hier ver op uitgekeken. Moge duidelijk zijn waarom :(. Ik ben nu aan het kijken naar dommel of edpnet.

Mijn gevoel zegt dommel icm digitel ik bel nogal veel naar luxemburg en nederland dit zou voor mij een goede uitkomst zijn.

Waar ik alleen bang voor ben is de kwaliteit van het netwerk. Nu zitten we met een capping en alle toeters en bellen er op en aan.

Kan iemand mij objectief vertellen hoe dit bij dommel in z'n werk gaat en hoe het met de helpdesk is gesteld. Ik ben zelf ICT Manager en wellicht niet vaak noodzaak aan een helpdesk maar bij unrealdsl krijg ik eigenlijk nooit niemand aan de lijn.

Alvast bedankt voor de feedback.
Kokki
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer
Provider

Ik heb voor dezelfde reden voor Dommel gekozen. Overschakeling (van Fulladsl) liep vrij vlot. Een dag of 10 na de betaling van mijn internet had ik mijn logingegevens al.
Telefonie was ietsje anders; ze vonden mijn betalingsgegevens niet. Een telefoontje, een mailtje met een copie van mijn betalingsgegevens en drie dagen later kreeg ik bevestiging dat alles ok was. Nog 2 dagen later was de installateur hier.
Over de kwaliteit heb ik geen klagen.
Over de helpdesk ook niet. Geen wachttijden, en vriendelijke mensen.
De enigste capping die er is, is op de snelheid van hun nieuwsserver.
Wat ook wel een klein nadeel kan zijn, is dat die digitelbox met een wachtwoord beveiligd is. Je kan dus niet even inloggen met andere gegevens tenzij je hiervoor een andere modem gebruikt. :wink:
nickxbe
Starter Plus
Starter Plus
Provider

Ok,

Bedankt voor je bevestiging, ik denk dat ik inderdaad het totaal pakket ga nemen. Ik neem aan dat ze toch wel concurerend zullen blijven op het moment dat andere ook hun prijzen naar beneden gaan verlagen.

Thnx Nickx
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer
Provider

nickxbe ik heb voor dommel gekozen omdat hun netwerk via turboline loopt en wat bekent staat als stabiel.
Op de helpdesk daar kunnen ze je ook echt helpen als er iets is.
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer
Provider

Snelheid : prima en stabiel.
Helpdesk : professioneel, snel en vriendelijk.
Kwaliteit telefonie : in Belgie : uitstekend, naar Nieuw Zeeland : minder (maar dat kan aan veel factoren liggen).
Je belt wel voor maar 3 cent per minuut naar Nieuw Zeeland.
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”