http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3498 kbit/s or 437 kbyte/s
- Upload speed : 424 kbit/s or 53 kbyte/s
Fri Apr 28 2006 at 12:44:56 UTC+0200
Hoop dat dat zo blijft

Geen idee.nickxbe schreef:En wat is dan nu je nieuwe data limiet 50 gig? of heb je nog steeds 100 gig fup?
Zo denk ik er dus ook over !Limburg schreef:Geen idee.nickxbe schreef:En wat is dan nu je nieuwe data limiet 50 gig? of heb je nog steeds 100 gig fup?
Ik heb m'n aansluiting voor m'n vaste IP adres.
Mijn maandelijkse gebruik gaat nooit boven de 10Gig, laat staan boven de 50 of 100.
Voor mij persoonlijk dus een totaal onbelangrijke vraag.
dat gaat dan nog vind ik, je bent veel slechter af bij Telenet ... dat is nog veel belachlijkerTracer07 schreef:alleszins veel beter dan die 10gig van belgacom ..
Zal nooit gebeuren héelldiablo schreef:lol ik hoop dat ze de snelheid in de toekomts nog ene beetje gaan verhogen naar 10 dan is het helemaal compleet
die upload hangt vast aan je downloadspeed: dat is een vast profiel: 128 kbit - 1.1 mbit down tot 1 mbit up - 8 mbit downOpThaCop schreef:Zal nooit gebeuren héelldiablo schreef:lol ik hoop dat ze de snelheid in de toekomts nog ene beetje gaan verhogen naar 10 dan is het helemaal compleet
10Mbit bij ADSL gaat niet. 8Mbit is het max
En dan nog... tja, die 4Mbit valt best goed mee. Enige dat ik nog wens is hogere upload snelheid, maarja... 512Kbit is verreweg een van de betere snelheden hier in belgie te verkrijgen(jaja, EDPNet doet het net iets beter daarin
)
ADSL2+OpThaCop schreef:Zal nooit gebeuren héelldiablo schreef:lol ik hoop dat ze de snelheid in de toekomts nog ene beetje gaan verhogen naar 10 dan is het helemaal compleet
En dan nog... tja, die 4Mbit valt best goed mee. Enige dat ik nog wens is hogere upload snelheid, maarja... 512Kbit is verreweg een van de betere snelheden hier in belgie te verkrijgen(jaja, EDPNet doet het net iets beter daarin
)
Ik had toch verstaan dat men hiermee bezig was bij realdsl, kan lang duren, maar toch liever een bedrijf dat het iets trager doet, dan 1 dat niks doetPraetorian schreef:die upload hangt vast aan je downloadspeed: dat is een vast profiel: 128 kbit - 1.1 mbit down tot 1 mbit up - 8 mbit downOpThaCop schreef:Zal nooit gebeuren héelldiablo schreef:lol ik hoop dat ze de snelheid in de toekomts nog ene beetje gaan verhogen naar 10 dan is het helemaal compleet
)
je kan dus niet zo even 1 mbit up geven bij 3.3 mbit down bvb
Praetorian schreef: die upload hangt vast aan je downloadspeed: dat is een vast profiel: 128 kbit - 1.1 mbit down tot 1 mbit up - 8 mbit down
je kan dus niet zo even 1 mbit up geven bij 3.3 mbit down bvb