GPRS en Mobistar Tempo

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

In de Netwerk van volgende maand (Mei 2006) wordt er Nav4Allbesproken; een navigatie-systeem dat je gewoon downloadt en online gebruikt, via een Bluetooth GPS-ontvanger.
Nu, op zich ben ik niet zozeer in bovenstaande geïnteresseerd (leve TomTom ;)), maar in het kadertje linksonderaan vermelden ze wel GPRS-tarieven.
In het geval van Mobistar zeggen ze:
Tempo: 0,5 euro per verbinding. Mobistar laat je, binnen het uur na je eerste verbinding, wel zo vaak als je wilt opnieuw verbinden. Dit is dus interessanter dan de Pay&Govariant.

Voor deze dienst heb je geen WAP-toegang nodig, maar GPRS (opgeroepen via een Java-applicatie); althans, dat is mijn idee als ik kijk naar de instellingen van mijn GSM (een Nokia 6020).
De site van Mobistar blinkt uit in het ontbreken van wat dan ook over bovenstaande. Meer nog, de zoekterm 'gprs' retourneert 0 resultaten :/

Mijn eigenlijke doel: OperaMini aan de praat krijgen :)
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Handig, als er nu nog alleen een pet was met ingebouwde ontvanger kan je de trektoerist uithangen :D
Powered by edpnet newer & faster
@ 10MB/sec Unlimited
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Niemand die GPRS gebruikt via Mobistar Tempo? :(
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”