Ik overdrijf mischien, maar het is maar een ideetje ...
Zeker na deze topic : Philips maakt zappen tijdens reclameblokken onmogelijk.
Het zou een overzichtslijstje zijn, met telkens de producent en het product en waarom
UB Boycot lijst
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Als Philips dit gebruikt in producten dan mogen ze op die lijst wat mij betreft maar niet omdat ze een patent hebben op de technologie!Robbe schreef:Ik overdrijf mischien, maar het is maar een ideetje ...
Het zou een overzichtslijstje zijn, met telkens de producent en het product en waarom
Meer dan 90% van de patenten worden geschreven om de concurrentie te counteren en ervoor te zorgen dat zij geen patent kunnen aanvragen op de technolgie.
Dus minder dan 10% van de patenten wordt echt gebruikt om producten en/of technologieën te beschermen.
Gr, Astralon
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Hopelijk is dit niet een 10% geval danAstralon schreef:Als Philips dit gebruikt in producten dan mogen ze op die lijst wat mij betreft maar niet omdat ze een patent hebben op de technologie!Robbe schreef:Ik overdrijf mischien, maar het is maar een ideetje ...
Meer dan 90% van de patenten worden geschreven om de concurrentie te counteren en ervoor te zorgen dat zij geen patent kunnen aanvragen op de technolgie.
Dus minder dan 10% van de patenten wordt echt gebruikt om producten en/of technologieën te beschermen.
Gr, Astralon
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Ik vind het een leuk idee.
't Probleem zal zijn om ervoor te zorgen dat mensen effectief gaan rekening houden met zo'n lijst. (er ruchtbaarheid aan geven met andere woorden)
greetz,
Nob
't Probleem zal zijn om ervoor te zorgen dat mensen effectief gaan rekening houden met zo'n lijst. (er ruchtbaarheid aan geven met andere woorden)
greetz,
Nob