overstap van tele2allin
- dietervanb
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Ik heb het gedaan
Je moet wel eerst zien dat je van je T2 contract af geraakt.
Opzeggen moet je zelf doen. Opnieuw een Belgcom (discovery) lijn aanvragen ook. De rest doet Dommel.

Je moet wel eerst zien dat je van je T2 contract af geraakt.
Opzeggen moet je zelf doen. Opnieuw een Belgcom (discovery) lijn aanvragen ook. De rest doet Dommel.
dietervanb je hebbe dus ervaring drmee
niet zonder telefoon komen te staan? is de procedure niet te omslachtig? hoelang duren de verschillende etappes? kortom, zou je aanraden om tot einde contract te wachten? (november 2006 in dit geval, maar t'is al gelijk)
en je tele2aalin modem? gegeven aan een goed doel?

niet zonder telefoon komen te staan? is de procedure niet te omslachtig? hoelang duren de verschillende etappes? kortom, zou je aanraden om tot einde contract te wachten? (november 2006 in dit geval, maar t'is al gelijk)
en je tele2aalin modem? gegeven aan een goed doel?

- dietervanb
- Elite Poster
@ferti :
Via de ombudsdienst had ik bericht gekregen dat ik mijn contract zonder kosten kon annuleren. Ik mocht de box op hun kosten terug sturen.
Heb dan onmiddellijk Belgacom gecontacteerd en had 3 dagen later een discovery line.
Toen contract met Dommel getekent en een paar dagen later de box terug gestuurd.
Heb nooit zonder telefoon gezeten, wel 3 dagen zonder internet.
Via de ombudsdienst had ik bericht gekregen dat ik mijn contract zonder kosten kon annuleren. Ik mocht de box op hun kosten terug sturen.
Heb dan onmiddellijk Belgacom gecontacteerd en had 3 dagen later een discovery line.
Toen contract met Dommel getekent en een paar dagen later de box terug gestuurd.
Heb nooit zonder telefoon gezeten, wel 3 dagen zonder internet.
- dietervanb
- Elite Poster
Je mag niet de box zo maar opsturen hé.
Pas bij gegronde klachten bij de ombudsdienst krijg je dat van hen als antwoord.
Als je je box zo maar opstuurd kan dat beschouwd worden als contractbreuk.
opletten dus.
Pas bij gegronde klachten bij de ombudsdienst krijg je dat van hen als antwoord.
Als je je box zo maar opstuurd kan dat beschouwd worden als contractbreuk.
opletten dus.