Vernieuwing van de Belgacom.net portal

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ik ga juist nog eens langs www.belgacom.net amaai zeg, ik viel bijna van mijne stoel. Ze hebben er weer wat van gemaakt zenne. 2 keer dezelfde pagina opent in mekaar. Kheb de broncode opgeslagen + screen. Maar ik denk dat je beter zelf gaat kijken. Het is misschien een kinderziekte, maar het is toch een ziekte die het geboortecijfer fameus zou naar beneden halen. See for yourself!

Cheers
Afbeelding
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Euh, die laadt een hele tijd en dan witte pagina + "gereed" in IE 6.0.2800.1106.xpsp2

Opera weet te zeggen dat adserver.adtech.de op zich laat wachten en wat ge dan krijgt is een error 404 van belgacom.net dat geladen wordt in een iframe. Geeft best een komisch effect.
Overigens trekt de site op niks in Opera.

Mozilla en Mozilla Firebird rendert em hetzelfde als Opera en ik denk dat het er niet zo hoort uit te zien...

Blijkbaar kan ik hier geen attachment hangen dus even gelinkt naar m'n screenshot: http://users.skynet.be/meon/SuB/belgacomnetportal.jpg

Merk op dat , ook al heb ik m'n resolutie op 1280x1024, toch nog opzij moet scrollen...
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Heb 3 foutjes ontdekt op de vernieuwde homepage van skynet Nederlands:
1) Als men op E-Mail klikt bovenaan de pagina komt het hele screen in het Frans.
2) Idem op Shopping.
3) Idem op Senior.
(op franstalige DBase ?) voor de 3 aangehaalde punten.
Deze foutjes komen te veel voor bij het plaatsen van een vernieuwde pagina, hopelijk wordt dat snel rechtgezet. :wink:
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 08 jul 2003, 07:33, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Hehe, zelf in een 'kleine' bedrijfje waar ik werkte werd pas iets online gezet nadat het ongeveer 3 pre online stadia (oftewel 3 verschillende servers) doorstond en goed werd bevonden... blijkbaar is dit bij belgacom.net niet het geval :)
Misschien zijn ze de toekomstige portal van skynet.be eerst aan het uittesten op belgacom.net...zou wel raar zijn, ongeveer elke 6 maanden een nieuwe portal ofzo?
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Euh, op Skynet is die portal al iets succesvoller gelaunched vandaag. Misschien wat onvoorziene omstandigheden bij het switchen van de portals of een verkeerde dbase link ergens gemaakt en heetf het niemand opgemerkt tijdens de switch? Nuja, we zijn dit gewoon van Skynet eh. Denk maar aan een paar posts elders in dit forum.

Meon, ivm het plaatsen van een attach zie Skynet-User-base forum. Voorlopig enkel in test-forum activated, omdat we beetje willen fijnstellen en zien hoe de reacties zijn. Kwestie dat we het niet over gans het forum lanceren en dat dan iedereen in een afzonderlijk forum beetje gaat spelen. Anyway. Vanavond of morgen komt de rest ook actief. Test ziet er goed uit. Juist nog paar settings.
I love it when a plan comes together!
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Dit is zoals we gewoon zijn van Skynet/BGC, eerst een paar dagen prutsen en dan weer voor de newusers een zoektocht van jewelste.
Ze leren niet van hun fouten.

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Weetgraag schreef:Dit is zoals we gewoon zijn van Skynet/BGC, eerst een paar dagen prutsen en dan weer voor de newusers een zoektocht van jewelste.
Ze leren niet van hun fouten.

Greetz
Weetgraag :wink:

Blue-Sky schreef:Geplaatst: Ma Jul 07, 2003 7:54 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Heb 3 foutjes ontdekt op de vernieuwde homepage van skynet Nederlands:
1) Als men op E-Mail klikt bovenaan de pagina komt het hele screen in het Frans.
2) Idem op Shopping.
3) Idem op Senior

Op datum van heden krijg ik op een gestelde vraag het volgende antwoord:
Wij hebben sinds de 48 uur nadat wij u een antwoord hebben verstuurd, niets meer van u vernomen aangaande uw verzoek om ondersteuning. Wij hebben daarom de status van uw vraag gewijzigd in OPGELOST.

Terwijl ik aan het wachten ben tot het derde probleem opgelost is.
Heb dan via hun link deze vraag herhaald met volgende inlichting:
Punt 1 en 2 opgelost (verschijnt nu Nederlandtalig)

Punt 3 op de lijn LIFESTYLE > SENIOR verschijnt nog steeds Franstalig.

Heb hun ook geschreven dat ik dat niet beschouw als een fout, wel als een foutieve instelling bij hun:
(franstalige database voor SENIOR)
Men kan wel op die franstalige pagina gaan en daar Nederlands aanklikken.
Als men dan de volgende keer op SENIOR klikt zit men uiteraard terug in de Franstalige versie.
Ik vind het niet normaal dat men dit als opgelost verklaard bij hun, is het dan zo moeilijk dat zij daar zelf eens op klikken om dit te controleren?
Afbeelding
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Blue-Sky schreef:Ik vind het niet normaal dat men dit als opgelost verklaard bij hun, is het dan zo moeilijk dat zij daar zelf eens op klikken om dit te controleren?

Blijkbaar wel... :wink:
If you can't beat them, confuse them.
noppes
Premium Member
Premium Member
Contacteer:

Tja, ze hebben er terug iets van gemaakt zunne...
Bij de vorige verandering van het forum zaten er veel bugs, nu veranderen ze het terug en wa blijkt ?? Jaja, der zitten er nog een paar meer tussen tssss.... :roll:
Ze zouden beter wa meer investeren in personeel die nix anders doet dan tests uitvoeren... :P
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”