Sinds deze middag kan ik geen verbinding meer maken (zone 053). Zijn er nog gevallen bekend of is er iets aan de hand met mijn router?
Grtz Kick
geen verbinding meer
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Wat zegt de helpdesk ?
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Ik ben aan het twijfelen tussen Dommel en EDPNET.
Dit is niet echt in het vordeel van Dommel.
Ook het feit dat ze mijn vragen niet direct beantwoorden (heb echt geen zin om naar het dure 070-numer te bellen).
Wacht nog effe op de bevindingen van kick.
Dit is niet echt in het vordeel van Dommel.
Ook het feit dat ze mijn vragen niet direct beantwoorden (heb echt geen zin om naar het dure 070-numer te bellen).
Wacht nog effe op de bevindingen van kick.
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Ik dacht eerst ook dat 070 een duur Nr was maar na de rekening gekregen te hebben kan ik je zeggen dat dit nauwlijks duurder is dan een gewoon Nr.Trouwens er is deze week door de overheid nog beslist dat in de toekomst geen enkele helpdesk nog meer mag aanrekenen dan aan zonaal tarief.dietervanb schreef:Ik ben aan het twijfelen tussen Dommel en EDPNET.
Dit is niet echt in het vordeel van Dommel.
Ook het feit dat ze mijn vragen niet direct beantwoorden (heb echt geen zin om naar het dure 070-numer te bellen).
-
- Elite Poster
- Berichten: 907
- Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Als je geen sync meer hebt dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan je eigen modem of binnen bekabeling ofwel bij Belgacom.kick schreef:geen sync meer...
Ik zou is naar 080022800 bellen en is vragen of ze een lijntest kunnen doen voordat je hier iemand gaat afschieten
greeetz ketter
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Het blijft een duur nummer voor mij hoor. Ik heb een discovery line.ketter schreef:Ik dacht eerst ook dat 070 een duur Nr was maar na de rekening gekregen te hebben kan ik je zeggen dat dit nauwlijks duurder is dan een gewoon Nr.Trouwens er is deze week door de overheid nog beslist dat in de toekomst geen enkele helpdesk nog meer mag aanrekenen dan aan zonaal tarief.dietervanb schreef:Ik ben aan het twijfelen tussen Dommel en EDPNET.
Dit is niet echt in het vordeel van Dommel.
Ook het feit dat ze mijn vragen niet direct beantwoorden (heb echt geen zin om naar het dure 070-numer te bellen).
Een zonaal nummer kost me via Skype 2 cent per minuut, een 070 gaat niet bij Skype en daarvoor betaal ik 33 cent/minuut.
Via voipbuster werkt 070 wel, maar daar kan je niet op rekenen want die veranderen constant hun voorwaarden.
P.S. heb ondertussen wel een antwoord gehad op mijn vraag via mail.
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Denk dat je 2 forumleden door elkaar haalt. Ik had gewoon info gevraagd over de aansluiting en de plaatsing van hun box.Maglor schreef:En? Of ga je dat in je andere topic zetten? 'k Wil het ook wel weten.dietervanb schreef:
P.S. heb ondertussen wel een antwoord gehad op mijn vraag via mail.
Indien je dat graag weet wil ik het gerust door PM'en.
-
- Plus Member
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 19:53
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 2 keer
Dat zeggen ze me bij dommel ook. Volgens Belgacom heb ik "een storing op de upstream (100% saturatie)." Vorige week heb ik nog een philips (BelgacomTv) router gekocht. Deze heeft een week goed werk geleverd. Vandaag heb ik ook een nieuwe splitter geprobeerd maar deze loste het probleem ook niet op.ketter schreef:
Als je geen sync meer hebt dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan je eigen modem of binnen bekabeling ofwel bij Belgacom.
Ik zou is naar 080022800 bellen en is vragen of ze een lijntest kunnen doen voordat je hier iemand gaat afschieten
Ik schiet heus niet op dommel hoor. De vriendelijkheid van de man aan de helpdesk maakt veel. Ik stel enkel vast dat ik eergisteren nog verbinding kon maken en sinds gisteren niet meer. Ik ontdek enkel hoe verdomd afhankelijk ik van het inet geworden ben.
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Dat beloofd !
Ben ook van plan Dommel via een Philips draadloze modem/router te nemen.
Volgens Svekke (ook op dit forum) zou dat geen enkel probleem mogen geven.
Heeft Belgacom jou gezegd wat ze aan die 100% saturatie gingen doen, of wordt er ping-pong gespeeld (Belgacom steekt het op Dommel en omgekeerd).
Ik volg jou probleem met meer dan gewone aandacht.
Bedankt om ons op de hoogte te houden.
Ben ook van plan Dommel via een Philips draadloze modem/router te nemen.
Volgens Svekke (ook op dit forum) zou dat geen enkel probleem mogen geven.
Heeft Belgacom jou gezegd wat ze aan die 100% saturatie gingen doen, of wordt er ping-pong gespeeld (Belgacom steekt het op Dommel en omgekeerd).
Ik volg jou probleem met meer dan gewone aandacht.
Bedankt om ons op de hoogte te houden.
-
- Plus Member
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 19:53
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 2 keer
Momenteel kan ik weer op het internet . Vrijdag kreeg ik een telefoontje van belgacom (heel vriendelijk trouwens) dat dommel hen gevraagd had langs te komen. Een technieker zou maandagnamiddag langskomen. Hopelijk is het niet meer nodig...
Your current download speed:
3398kbit/s or 425kbyte/s
Your current upload speed:
328kbit/s or 41kbyte/s
jeej
Your current download speed:
3398kbit/s or 425kbyte/s
Your current upload speed:
328kbit/s or 41kbyte/s
jeej
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Ben blij, niet alleen voor jou, maar ook voor mezelf want ik heb me ingeschreven bij DOMMEL gisteren.
-
- Plus Member
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 10 jan 2006, 19:53
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 2 keer
slechter dan bij tele2 kan het alvast niet . Ik ben ook tevreden hoor. Ben klant sinds januari en sindsdien geen problemen (buiten bovenstaand dan). Ik heb trouwens geen idee waar het probleem zat. Ik vermoed ergens bij Belgacom (met nadruk op vermoed!)
Grtz kick
Grtz kick