Hoeveel draadjes heb je nodig voor Adsl ?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
freeke
Starter Plus
Starter Plus

Ik heb een discovery line , en de telefoon werkt er perfect op .

Maar hoeveel draadjes heb ik dan nog extra nodig voor een adsl signaal .

Het zijn toch de 2 zelfde draadjes voor de discovery line waar het adsl signaal op zit .

Dus maar één paar Blauw en Blauw/Wit .

Want ik heb hier een provider waarbij er problemen zijn . Ik krijg er maar geen adsl signaal op .
En morgen zou er een technieker langs komen , om het probleem op te lossen .
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

dat is idd genoeg, als je discovery lijn werkt, moet je aan de draden niets meer doen.

Ik vraag me trouwens ook af waarvoor de andere draden dienen.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Gewoon die 2 draadjes, en als de telefoon werkt zou het internet geen probleem moeten zijn.

Ge hebt toch ne splitter geplaatst voor uwe internetmodem hé?

Anders vrees ik ervoor dat je er zelf niet veel kan aan doen en het ergens een probleem in de centrale is.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Block schreef:dat is idd genoeg, als je discovery lijn werkt, moet je aan de draden niets meer doen.

Ik vraag me trouwens ook af waarvoor de andere draden dienen.
Als ge twee telefoonlijnen wilt, dan kan dat over 1 fysieke draad.
jack the ripper
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Avenger 2.0 schreef:Gewoon die 2 draadjes, en als de telefoon werkt zou het internet geen probleem moeten zijn.

Ge hebt toch ne splitter geplaatst voor uwe internetmodem hé?

Anders vrees ik ervoor dat je er zelf niet veel kan aan doen en het ergens een probleem in de centrale is.
niet helemaal. telefoon kan 100% werken terwijl ge niks van adsl signaal krijgt. zoals ik dus sinds vrijdag. vrijdagmiddag perfect internet zoals altijd, 's avonds wilt mn modem niemeer synchroniseren. gister is er nen technieker geweest nadak zaterdag lijntest gevraagd had bij de helpdesk en tis opgelost. probleem lag ook aan de centrale. Toen hij de aansluitingen in ons huis testte kreeg hij wel telefoonsignaal maar 0,0 adsl.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”