PHPBB & EZPORTAL

Plaats reactie
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Ik ben bezig met op men forum een EZPORTAL te zetten. Dit is allemaal gelukt maar nu wil ik nog enkele "statische" paginas toe voegen op de portal ! ( zoals op de UB bv. de tutorials )

Ik heb er al kunnen voor zorgen dat ik met

portal.php?article=1 een bepaalde post in het midden krijg van die ez portal

Ik zoek ik me echt dood hoe dat ik bv portal.php?article=contact daar int midden krijg ... waar plaats ik die contact pagina & hoe moet die er uit zien ?

Alvast bedankt !
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Oei. Iemand (dacht Nukem of The Oddity) hebben EZportal hier ooit uit mekaar getrokken naar meerdere bestanden waarbij het middenstuk min of meer dynamisch is. Qua onderhoudbaarheid is het dus nul, aangezien al die pagina's fysiek worden aangemaakt. Als je dus content wilt gaan aanbieden buiten een forum via EZportal denk ik dat je beter uitkijkt naar een andere oplossing ... :?
flt
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 3 keer

e107 mss?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

meon schreef:Oei. Iemand (dacht Nukem of The Oddity) hebben EZportal hier ooit uit mekaar getrokken naar meerdere bestanden waarbij het middenstuk min of meer dynamisch is. Qua onderhoudbaarheid is het dus nul, aangezien al die pagina's fysiek worden aangemaakt. Als je dus content wilt gaan aanbieden buiten een forum via EZportal denk ik dat je beter uitkijkt naar een andere oplossing ... :?

Maar het moeten echt statische paginas zijn dak wil plaatsen ... nuja ga verder zoeken, wil zowieso gebruik maken van ezportal :)
toerist
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

flt schreef:e107 mss?

Ik gebruik ook E107 voor 6 maanden nu en is perfect voor nieuws aan te bieden.(zelfs templates met 2 kolommen nieuws en links en rechts een kolom voor blokken).
Alsook het forum is ook een goed werkend dingetje, het beheer van E107 is redelijk simpel eens je je weg weet, en plugings invoegen is simpel (geen code zelf veranderen in je templates, wat bij phpbb wel meestal geval is).

hier is de nederlandstalige site : http://www.e107.nl.
Daar vind je de nederlandstalige versie van het CMS en enkele plugins etc, en links naar de grote plugin-templates etc sites...
De versie 0.7.XX werkt redelijk goed en stabiel, veel beter dan de oude 0.6.xx toestanden.

Standaard ook al ontzettend vol met nice features...
Plaats reactie

Terug naar “Development”