Mobistar ADSL probleem

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
DragonZeal
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 10 maa 2004, 11:20

Ik heb een probleem.
Telkens ik wil inloggen op www2.mobistar.be krijg ik een foutmelding:
An error as occured.

Heb dit op verschillende PC's getest en steeds heb ik het probleem.
Ook kan ik niet nagaan hoeveel ik al heb afgehaald en dat vind ik wel ambetant.

Iemand meer info?
yvesmk
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 maa 2006, 22:06

Heb je al eens naar de helpdesk gebeld???

Heb dat gedaan voor hetzelfde probleem.
Uurtje of zo aan de lijn gehangen, ging na een weekje opgelost zijn.
wacht nog steeds.
Het is een fout in hun website of accounts.... ofzo.

En over het nakijken van je download, zoals ze aan de helpdesk zeiden als je niet kan nagaan wat je download, dan kunnen ze bij Mobistar ook niet reclameren.

maw, download maar a volonté, ze controleren naar het schijnt toch nog niet op je downloadlimiet.
DragonZeal
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 10 maa 2004, 11:20

Waarom staat er dan het verbruik op mijn factuur.
Ze kunnen dat wel nazien.
DragonZeal
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 10 maa 2004, 11:20

Dus zal nog een tijdje duren waarschijnlijk voor Mobistar dit probleem heeft opgelost.
Sjonge jonge
ToMiKoN
Pro Member
Pro Member
Berichten: 390
Lid geworden op: 31 okt 2002, 12:12
Locatie: Blankenberge
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 34 keer

Heb zelfde problemen! Hun website is nog een zooitje!
Mobiel: iPhone 11 + Proximus werk abonnement
Tablet: iPad 2020 128 Gb
Home: Proximus Flex S - AndroidTV Picks
DragonZeal
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 10 maa 2004, 11:20

Voor de rest ni echt klagen.
Stabiele lijn.
NIEUWSSERVER met 3 draadjes aan ong. 30kb per draadje.
Het andere zootje is wel als je een emailadres wil registeren je ineens een gsmnr. nodig hebt.
Effe afwachten zeker he.
yvesmk
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 maa 2006, 22:06

DragonZeal schreef:Waarom staat er dan het verbruik op mijn factuur.
Ze kunnen dat wel nazien.


Wordt het aangerekend of niet?
Als het gewoon vermelden en niet aanrekenen vind ik het niet erg als ik het zelf niet kan consulteren via hun website.
Gebruikersavatar
Chewie
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 16 maa 2003, 09:55
Locatie: Leopoldsburg

kijk eens hier
uw login en paswoord ingeven en dan kun je uw verbruik bekijken. :wink:
DragonZeal
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 10 maa 2004, 11:20

Ze rekenen al vier maanden bij mij niks aan.
Het is te mooi om waar te zijn dus het zal niet lang meer duren.
Nu dat de nieuwe site online is wordt het vebruik waarschijnlijk wel gemeten.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”