EPDnet en de 014 Zone ?

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Hey mensen, daar ik momenteel nog bij de shitty provider zit genaamd RealDSL, wil ik doodgraag overstappen naar EPDnet.

Ik wil namelijk bij rdsl weg omdat ze gewoon geen oplossing hebben voor de 014 zone (Turnhout). Maar nu is mijn vraag of ik dat probleem ook ga ondervinden met EPDnet, want anders heeft het geen nut om over te schakelen.
Ivm centrale, daar zit ik zo een 500meter af (de Belgacom centrale dan toch)

Thx
zirou
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 20 jan 2006, 16:56
Locatie: Limburg

Ik denk dat je perfect zit, 500m is een goede afstand om een goede snelheid te krijgen en ik denk dat je geen problemen zult krijgen met performance.

Ik heb me net aangemeld en zit op meer dan 5000m dus verwacht ik meer problemen maar met mijn oude ISP ging het goed dus heb ik hoop dat het bij EDP goed gaat en denk dat je ook ervan uit moet gaan dat het goed gaat.
Elk verhaal is weer anders...
Gebruikersavatar
Alain B
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 dec 2005, 15:14
Locatie: Merksplas
Contacteer:

ThaMan schreef:Ik wil namelijk bij rdsl weg omdat ze gewoon geen oplossing hebben voor de 014 zone (Turnhout). Maar nu is mijn vraag of ik dat probleem ook ga ondervinden met EPDnet, want anders heeft het geen nut om over te schakelen.
Ivm centrale, daar zit ik zo een 500meter af (de Belgacom centrale dan toch)

Thx


Ik ben op 750 m van de centrale in Merksplas (014) en met een Zyxel modem/router (gereed voor adsl2+) haal ik sedert gisteren, na mijn aanvraag om op 6MB te synchroniseren, een gemiddelde snelheid van 4,7/4,8MB, met een binnenbekabeling die nog moet aangepast worden.
Zodus, best tevreden en nog meer, de prima service van EDPNET, dat vindt je nergens anders :-)
www.alain-beguin.be
MesNews Translators Team (nederlands)
Running Ubuntu Linux 7.04 Gnome
trax
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 09 maa 2006, 08:36

Zit ook in de 014 zone (retie) maar wel op 3.4km van de centrale en ik haal nog een goeie 3mbit en een klets. Mag niet klagen zo ver van de centrale.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”