Nog steeds geen Tele2 All in...

Plaats reactie
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 maa 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Aanvraag gedaan op 16 november, net zoals de rest van de nieuwe leden.

Op 25 november heb ik de bevestigingsbrief in de bus gekregen.

Herhaaldelijk gebeld, telkens vol ongeloof te horen gekregen dat dit echt heel vreemd is en dat er zeker meteen iemand gaat nakijken wat er precies scheef zit. Volgende week belt de technierk voor een afspraak! Gegarandeerd!

We zijn nu 10 maart, bijna 4 maanden later. Da's een derde van een jaar!

Nu, ik heb wel een beetje een idee waarom het bij mij zo lang duurt. Ik ben een grootverbruiker. Dit is echter deel van hun forté en tevens DE reden waarom ik naar Versatel ben gekomen. Ik ben al een jaar vaste klant en betaal elke maand netjes mijn rekening.

Is dit de dank die ik krijg voor meer dan een jaar (feb 05) trouwe klanditie?

Zijn er nog mensen die zich in november hebben ingeschreven maar nog steeds niets hebben gezien?

(Pluspunt, m'n disconnect problemen zijn volledig verholpen. Ik weet niet wat ze gedaan hebben, maar het heeft gewerkt. Zonder dat ik m'n pc op spyware en virussen heb nagekeken, zoals ze me telkens aangeraden hadden te doen.)
iNFERNiS
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 02 okt 2004, 18:32

Net hetzelfde hier, 16 november ingeschreven, bevestigingsbrief kort erna.

Sinds vandaag pas bel ik in aan 4Mbit. Totaal onverwacht. Ik ben ook een grootverbruiker, maar ik betwijfel het dat ze zich daarop gaan baseren, je zou anders geen limietloos internet aanbieden. :)
Afbeelding
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Ik denk dat je er mag vanuit gaan dat "grootverbruik" er niks mee te maken heeft. Mijn vader heeft de dag na mij zijn aanvraag binnen gedaan (20 november). Tot vandaag NIKS, buiten herhaaldelijk "we zijn u niet vergeten, maar kunnen niet zeggen wanneer wij u kunnen aansluiten".

Mijn vader verbruikt als "versatel always" misschien 1 gig in de maand, maar ik denk dat hij zelfs dat niet haalt. Onbeperkt zegt hem niks, het ging hem puur over de 17 Euro aan Belgacom (want hij belt inderdaad nogal veel :lol: )

Het lijkt meer geografisch ingegeven, plus het feit dat ik de indruk heb dat Tele2 de snelheid van activatie van nieuwe inschrijvingen heeft teruggeschroeft. De toenemende kritiek, de slechte pers, en de stilaan dramatisch wordende toestand van de netwerkbelasting zal daar ook niet vreemd aan zijn.
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 maa 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Net nog even gebeld. Er is gisteren blijkbaar een "dossier" ingediend, er zouden problemen zijn met de centrale van Belgacom. Ik heb stond erop dat ik dit keer door HEN op de hoogte zou worden gebracht. De arme man van de technische dienst heeft beloofd mijn dossier op de voet te volgen en meteen te bellen als er schot in de zaak komt. Het was een vrij lang telefoongesprek.

Eens te meer trek ik met een kluitje het riet in...
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 maa 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Voila, eind van de maand. Nog steeds niks.

Mijn lijn ziet er wel al twee weken zo uit:

Modem Status

Connection Status Connected
Us Rate (Kbps) 384
Ds Rate (Kbps) 4096
US Margin 27
DS Margin 30
Trained Modulation GDMT
LOS Errors 0
DS Line Attenuation 8
US Line Attenuation 4
Peak Cell Rate 905 cells per sec
CRC Rx Fast 0
CRC Tx Fast 2
CRC Rx Interleaved 0
CRC Tx Interleaved 0
Path Mode Fast Path

Maar ongeacht de snelle lijn, zit ik nog steeds op 110kB/s.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”